Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:54:07 GMT

مصرف گاز چگونه رایگان می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۲۰۶

مصرف گاز چگونه رایگان می‌شود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین تقی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران اگر هر مشترک در ماه‌های دی، بهمن و اسفند و ۱۵ روز اول فروردین ماه، سال آینده ۲۰۰ متر مکعب و کمتر از آن مصرف گاز داشته باشد بهای گاز او رایگان خواهد بود و مالیات و عوارض گازرسانی این مشترک نیز بخشوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انتظار می‌رود تمام مشترکان البرزی برای پیشگیری از قطعی گاز در فصل زمستان و اوایل بهار سال آینده ضمن مصرف بهینه با شرکت گاز همکاری بیشتری کنند.

تقی نژاد گفت: اگر هر مشترک ۲ درجه دمای منزل یا مکان تجاری را کاهش دهد، زمستان را با کمترین مشکل قطعی گاز پشت سر خواهیم گذاشت.

او با بیان این که حدود ۳۰ درصد مشترکان البرز در دهک‌های یک، دو و سه هستند و میزان مصرف گاز آن‌ها کمتر از ۲۰۰ متر مکعب است، افزود: این تعداد شامل بخشودگی هزینه گازبها می شوند.

انتهای یپام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قبض گاز قطعی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیات حاکمه افغانستان در خصوص حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب برای دریاچه هامون صورت گرفته است.

وی افزود: سیلاب‌ها هم در منطقه به ما کمک می‌کند تا هامون شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام آن هستیم، بتوانیم انحرافی را که روی این رود وجود دارد، مسدود کنیم و وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6093926

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد