Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیاری به طرح پرداخت آنلاین خسارت‌های زیر سه میلیون تومان در همان صحنه تصادف اشاره کرد و گفت: این طرح که برای اولین بار در کشور توسط بیمه ایران خوزستان ارائه شده شاهکاری عظیم و تحولی در زمینه خدمات‌رسانی به مردم است.

«سید مجید بختیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه بیمه یک بنگاه خدمات مالی است اظهار کرد: ما یک زنجیره ارزش خدمات بیمه‌ای داریم و شبکه ای که این خدمات را توزیع می کند شامل حوزه شعبه و نمایندگان است و تعامل این دو باهم بسیار در نتیجه کار موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بیمه ایران کشور با اشاره به سفر دو روزه خود به استان افزود: جلسات موثری با همکاران، نمایندگان و انجمن صنفی نمایندگان در خوزستان راجع به مشکلات و مزیت های شرکت برگزار شد و نتایج این جلسات بسیار مفید بود و تا حدودی به رفع مشکلات استان کمک می‌کند.

 

وی نمایندگی های استان خوزستان را ۴۰۰ نمایندگی عنوان کرد و ادامه داد: در خوزستان نمایندگی‌ها و همکاران ما به خوبی عمل می کنند و مجموعه بزرگ و خوبی در خوزستان تشکیل شده است.

 

بختیاری با تاکید بر اینکه تعامل بین ستاد و شبکه اجرایی ضرورت جدی است بیان کرد: اگر این دو با هم در تعامل نباشد قطعا نتیجه زیادی نخواهیم دید و یکی از اهداف این سفر تعامل بین ستاد، واحد اجرایی و نمایندگان بود که در این خصوص بررسی ها صورت گرفت و در آینده می تواند مبنای برنامه ریزی برای بهبود قرار بگیرد.

 

وی به طرح ارائه شده توسط بیمه ایران خوزستان اشاره کرد و گفت: کار بسیار خوب و شاهکاری در بیمه ایران انجام شده چراکه سبک زندگی مردم عوض شده و به سمت اینترنت رفته است، پس در بیمه هم باید به سمتی برویم که این سبک زندگی را باور کنیم و خدمات خود را مبتنی بر آن داشته باشیم.

 

مدیرعامل بیمه ایران کشور ابراز کرد: کاری که بیمه ایران خوزستان برای اولین بار در کشور انجام داده بسیار کار شگفت انگیزی است به این صورت که اگر فرد در شهر دیگر دچار سانحه تصادف شد و زیر سه میلیون تومان خسارت دید می تواند در همان صحنه مدارک و عکس ماشین زیان دیده و مقصر را بدون مراجعه به اهواز ارسال کند تا از طریق یک بستر الکترونیکی پول به فرد پرداخت شود.

 

وی این طرح را یک تحول و بهبود در زمینه خدمات رسانی به مردم عنوان کرد و یاد آور شد: اگر این طرح جلوتر برود و مطمئن بشویم که رضایتمندی زیادی را ایجاد می کند و دشواری برای شرکت ندارد و مبلغ میزان خسارت آن را افزایش خواهیم داد.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرداخت آنلاین خسارت سید مجید بختیاری بیمه ایران بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟

مسعود اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از گندمزارهای آماده برداشت استان تا ۵۰ درصد خسارت وارد شده و در خوشبینانه ترین حالت ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

وی گفت: امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: همچنین انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی بدون فوت وقت، تعلل و مضایقه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طبق قانون خسارات وارده به بیمه شدگان را جبران کند.

اسدی همچنین گفت: از دولت و سازمان مدیریت بحران کشور انتظار داریم با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده استان که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند.

کد خبر 6096216

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی