Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رشته کشتی تاکنون بدلیل قرنطینگی و محدودیت‌ها فعالیتی در سالن‌ها نداشته، اما بزودی تمرینات خود را با رعایت نکات بهداشتی آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آبی در استان، پس از کسب اجازه از مسئولین مربوطه و ستاد کرونا برای شروع تمریناتمان در نظر داریم ورزشکاران روزی چهار ساعت را با شرایط ویژه، حفظ فاصله اجتماعی، تست کرونا و رعایت تمهیدات بهداشتی به فعالیت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت استان کرمانشاه افزود: اعضای تیم برای شرکت در مسابقات تمرینات خود را به‌صورت تک‌نفره ادامه می‌دهند، اما نه آن صورت که همه بتوانند تمرین کنند.

وی در خصوص برنامه‌های آینده تیم، گفت: پس از بازگشایی، منتظر تقویم ورزشی سالانه فدراسیون خواهیم بود تا در سال جدید فعالیت‌ها را بر همین اساس برنامه‌ریزی کنیم.

کیانی در آخر با اشاره به مسابقات آلیش، گفت: طبق اطلاعیه فدراسیون مسابقات کشتی آلیش بانوان در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی کرمانشاه پروتکل های بهداشتی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افضلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک گفت: وضعیت کشتارگاه به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی در حد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در این نشست مسؤولان و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

کد خبر 6100365

دیگر خبرها

  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم