Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:10:53 GMT

آنتورپ یک قدم تا جذب رقیب برای علیرضا بیرانوند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۲۸۰

آنتورپ یک قدم تا جذب رقیب برای علیرضا بیرانوند

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از مصدومیت «ژان بوتز» دروازه بان فرانسوی تیم فوتبال آنتورپ، علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان نخست این تیم درون دروازه قرار گرفت. آنتورپ باوجود عملکرد خوب بیرانوند در چهار بازی گذشته (با سه برد و یک باخت) به دنبال جذب یک دروازه بان جدید است که خیالش تا پایان فصل راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال می‌رود بوتز به دلیل طی شدن فرایند درمان، نتواند تا پایان فصل برای آنتورپ بازی کند.

خبرنگاران محلی در آنتورپ خبر داده‌اند «دی‌ولف» دروازه بان تیم فوتبال یوپن که سابقه بازی در تیم زیر ۲۱ سال بلژیک را هم دارد، با باشگاه آنتورپ به توافق نهایی رسیده است.

دی ولف که در یوپن نیمکت نشین بود، امروز برای انجام مذاکرات نهایی و امضای قرارداد وارد باشگاه آنتورپ شد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، او به عنوان رقیب بیرانوند به تیم آنتورپ اضافه می‌شود.

آنتورپ در حال حاضر در رده سوم لیگ بلژیک قرار دارد.

کد خبر 5136180 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه آنتورپ علیرضا بیرانوند تیم فوتبال رویال آنتورپ لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس ووشو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فدراسیون ووشو فدراسیون کشتی لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا لیگ برتر ووشو شهاب زاهدی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟