Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فاطمه قاسمی ملی‌پوش باشگاه وچان از تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم برای رفع ضعف‌های تیم، حضور قدرتمند در مرحله نهایی و کسب جام قهرمانی لیگ برتر بانوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از سنندج، چند سالی است با حضور نماینده استان در لیگ برتر فوتبال بانوان شور و اشتیاق زیادی در بین بانوان استان به وجود آمده و شاهد فعالیت مدارس فوتبال تخصصی بانوان در چند شهرستان کردستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وچان کردستان که امسال بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در فصل قبل برای کسب جام قهرمانی از همان ابتدا عزم خود را جزم کرده بود توانست به عنوان تیم دوم گروه خود در فاصله یک هفته به پایان دور گروهی به دور نهایی صعود کند.

فاطمه قاسمی ملی‌پوش جوان و آینده‌دار فوتبال استان کردستان که چند سالی است در وچان به درخشش خود ادامه می‌دهد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره وضعیت تیم‌شان می‌گوید: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت تیم آرمانی است و برای بازی‌های بعد و جبران برخی از نتایج آماده می‌شویم.

وی افزود: برای حضور قدرتمند در دور نهایی لیگ برتر برنامه داشته و تلاش می‌کنیم با پوشش نقاط ضعف در مرحله نهایی، بهترین نتایج را کسب کنیم.

ستاره ارزشمند وچان درباره سطح مسابقات لیگ برتر بیان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته تعداد تیم‌های قدر بیشتر شده بود و همه تیم‌ها با تمام قوا در مسابقات شرکت کرده بودند.

  وچان کردستان حریف لیگی خود را گلباران کرد  سرمربی تیم فوتبال بانوان کردستان: ناداوری علیه "وچان" را از فدراسیون پیگیری می‌کنیم

وی بیان کرد: مهم‌ترین تفاوت لیگ امسال با سال‌های قبل تغییر فرمت لیگ بوده که البته از لحاظ زمانی زیاد تغییری نکرد اما گروه‌بندی شدن تیم‌ها و صعود 4 تیم به مرحله‌ بعدی، مهم‌ترین تأثیر و تغییر بود که از طرفی حساسیت خاصی به مسابقات و جدول داد و از طرف دیگه‌ کار تیم‌ها را سخت‌تر کرد.

مهاجم گلزن وچان از استعداد بانوان کردستانی سخن به زبان آورد و اظهار کرد: در سراسر ایران استعدادهای زیادی هستند که دیده نشده‌اند و امیدواریم که روزی دیده شوند و کردستان هم از این قاعده مستثنی نیست و بازیکن‌های بومی خوبی دارد که پتانسیل بازی در سطوح بالا را دارند.

قاسمی از تلاش برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و بیان کرد: به امید خدا تلاش مجموعه باشگاه کسب عنوان قهرمانی است و امیدواریم بتوانیم این جام را به کردستان بیاوریم.

مهاجم تیم ملی بانوان به اهداف خود پرداخت و افزود: اهداف بزرگی در سر دارم که یکی از آنها لژیونر شدن است.

انتهای پیام/489/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست