Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@22:24:08 GMT

داماد و مشاور ترامپ نامزد جایزه صلح نوبل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۴۲۸

ساعت24-«جرد کوشنر» داماد رئیس‌جمهور سابق آمریکا و مشاور ارشد سابق کاخ سفید که نقشی مهم در انعقاد توافق‌های سازش روابط میان رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی ایفا کرد، از سوی یک وکیل حامی ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.

در حالی که رئیس دولت سابق آمریکا در آستانه استیضاح به دلیل تحریک به خشونت در حادثه حمله مرگبار حامیان وی به کنگره این کشور قرار دارد، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد سابق وی به دلیل نقشش در توافق‌های عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آوی برکوویتز» معاون کوشنر هم در همین ارتباط برای دریافت این جایزه معرفی شده است. 

«الن درشوویتز» وکیلی که از ترامپ در استیضاح اول وی دفاع کرد، این دو نفر را نامزد دریافت این جایزه کرده است.

به گزارش هفته نامه «ویک»، کوشنر و برکوویتز در مذاکرات منتهی به چهار توافق موسوم به «توافق ابراهیم» برای عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین، سودان و مغرب نقشی اساسی ایفا کردند.

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ اوت (۲۳ مرداد) از سوی رئیس جمهور آمریکا اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

این افراد در حالی به دلیل نقششان در ایجاد توافقات خائنانه اعراب با رژیم صهیونیستی نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده‌اند که اساس این توافق‌ها زیر پا گذاشتن حقوق مردم فلسطین و نادیده گرفتن جنایات و اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جایزه صلح نوبل نامزد دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از 17 خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ 25 فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند