Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه به رویترز گفته است که در اوایل سال 2020 میلادی مدیران اجرایی دو غول نفتی آمریکایی بر سر موضوعاتی چون احتمال ادغام این دو تولید کننده بزرگ نفت آمریکا مذاکره کرده اند.

به گزارش «انرژی امروز» بر اساس گزارش رویترز، این مذاکرات که پس از آن تاریخ دیگر مطرح نشده‌اند، نشان دهنده فشاری است که شرکت‌های بزرگ نفتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش شدید قیمت نفت با آن مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات بین دارن وودز، مدیر اجرایی اکسون موبیل و مایک رایت، مدیر اجرایی شورون آنقدر جدی بوده که حتی پیش نویس برخی جنبه های این ادغام هم تهیه شده بود.

با این حال هنوز مشخص نیست چرا این گفت و گوها به خاتمه رسیده است.

منبع آگاه رویترز خواسته نامش فاش نشود چون این مذاکرات محرمانه بوده است.

سرمایه بازار اکسون و شورون به ترتیب برابر با 195 و 164 میلیارد دلار است.

سال گذشته و پس از جنگ قیمت بین عربستان سعودی و روسیه، سهام اکسون موبیل و شورون در بازارهای بین المللی به شدت سقوط کرد.

آنطور که منبع آگاه رویترز گفته در این گفت و گوها دو طرف بر کاهش هزینه های شرکت تاکید داشتند.

تا پایان سال 2019 اکسون موبیل 75 هزار و شورون 48 هزار نیروی کار داشتند.

بعد از این مذاکرات بود که شورون به مبلغ 5 میلیارد دلار سهام شرکت نوبل انرژی را خرید.

برچسب هاادغام شرکتها اکسون موبیل (Exxon Mobil) انرژی امروز ایالات متحده آمریکا جنگ قیمت روسیه سقوط قیمت نفت شورون (Chevron) عربستان کرونا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اکسون موبیل Exxon Mobil انرژی امروز ایالات متحده آمریکا جنگ قیمت روسیه سقوط قیمت نفت شورون Chevron عربستان کرونا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو اکسون موبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند