Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز احتشام منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اردو لیلا حیدری و یکتا غلامرضایی به عنوان رکابزن و عارفه اویسی، داور و مربی مشهدی، به‌عنوان سرپرست اردو در کمپ تیم‌ملی حضور دارند.

وی ادامه داد: اردوی یاد شده از ۶ بهمن به مدت ۱۰ روز در کمپ تیم‌های ملی مجموعه‌ ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس بانوان هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی با بیان این که اردوی تیم ملی سرعت به منظور آماده‌سازی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ قزاقستان تشکیل شده است افزود: علاوه بر دوچرخه سواران خراسان رضوی، ستایش وجدی از تهران و ستاره زرگر از خوزستان نیز در این اردو حضور دارند.

۱۰ مربی با مدرک درجه یک دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی فعالیت دارند. همچنین ۲۵۰ دوچرخه‌سوار سازمان یافته این رشته ورزشی را در استان پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر آنها زنان ورزشکار هستند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران فدراسیون دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی خوزستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران فدراسیون دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران فدراسیون دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی خوزستان بانوان اخبار کنکور خراسان رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان