Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:06:21 GMT

مشکلات قطعی برق واحدهای تولیدی با تدبیر حل شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۶۷۱

مشکلات قطعی برق واحدهای تولیدی با تدبیر حل شود

به گزارش خبرنگار مهر هادی هاشمیان، ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی گلستان اظهارکرد: طبق تذکر رئیس قوه قضائیه با توجه به اهمیت تولید هیچ بانکی حق ندارد کارخانه و واحد تولیدی را تملک کنند.

وی افزود: تملک دارایی آخرین مرحله بوده و اگر این کار صورت گیرد مهم است آن واحد به چه کسی واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته رئیس کل دادگستری گلستان بررسی ها نشان داده که اکثر واحدهایی که واگذار می شوند در زمینه تولید وارد نمی شوند.

هاشمیان با بیان اینکه در گلستان همکاری خوبی را از سوی بانک ها شاهد هستیم، گفت: دستگاه قضا هم تا جایی که بتواند از واحدهای تولیدی حمایت می کند.

وی اظهارکرد: بانک ها باید وحدت رویه داشته و فرصت کافی و لازم به واحدهای تولیدی برای پرداخت مطالبات داده شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: تا زمانی که کارخانه، تولید نداشته باشد توان پرداخت دیون و معوقات بانکی خود را نخواهد داشت.

هاشمیان با اشاره به قطعی برق صنعت، اضافه کرد: مشکل قطعی برق و گاز کارخانه ها و واحدهای تولیدی باید پیگیری شده و اگر قرار بر استمرار قطعی ها است باید تدبیر لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: باید در واگذاری زمین به افراد متقاضی در شهرک های صنعتی تسهیل سازی شده و اگر کسی به تعهدات خود عمل نکرد خلع ید صورت گرفته و به افراد مشتاق در امر سرمایه گذاری واگذار شود.

رئیس کل دادگستری گلستان تأکید کرد: با سنگ اندازان امر تولید به شدت برخورد خواهیم کرد و در این راه با کسی اغماض و تعارف نداریم.

هاشمیان گفت: در سه سال اخیر ۱۶۷ مجموعه تعطیل شده با دو هزار و ۲۰۰ اشتغال و در سال جاری ۴۱ واحد تولیدی با ۶۵۰ نفر اشتغال به همت همه دستگاه ها به امر تولید برگشتند.

کد خبر 5136258

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گلستان هادی هاشمیان گرگان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران شیراز لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل شهرکرد واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان