Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دادگاه جنایی رژیم آل خلیفه بحرین هشت شهروند این کشور را متهم کرده است که برای انجام اقدامات آنچه که برهم زدن امنیت بحرین عنوان شده، برنامه ریزی کردند.

دادگاه جنایی بحرین همچنین دو متهم دیگر این پرونده را به ۱۵ سال زندان، دو تن دیگر را به ۱۰ سال زندان، پنج نفر را به ۵ سال زندان و یک متهم دیگر را به یک سال زندان محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش‌تر دادستانی بحرین  ۱۱۶ نفر را به اتهام تلاش برای هدف قراردادن مقام‌های امنیتی این کشور دستگیر کرده بودند.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با بحران نارضایتی‌های عمومی ناشی از سیاست‌های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجا گذاشته است. رژیم آل خلیفه همچنین صدها نفر را سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به دلیل سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم آل خلیفه سال زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه تجمعی را در دانشگاه رازی شهر کرمانشاه و در جوار یادمان شهدای گمنام واقع در این دانشگاه برگزار کردند.

این تجمع در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر و انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین بود.

دانشگاهیان استان کرمانشاه در این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه بشر دوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا قویاً محکوم کردند.

گفتنی است، در این تجمع دانشگاهیان استان کرمانشاه با سر دادن شعارهایی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی، جنایت‌های این رژیم کودک کش و حامیانش را محکوم کردند.

کد خبر 6091178

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا