Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری پری گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همت کانون فرهنگی هنری مصباح شهرستان ملایر شهدای انقلاب در فضای مجازی معرفی می شوند.

«زهرا امیری پری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان ملایر جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح ملایر افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای جشن و مراسم سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی جهت معرفی شهدا و بیان دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های اجرای ایام دهه مبارک فجر در کانون است.

 

وی به ظرفیت فضای مجازی در عصر کنونی جهت معرفی ارزش های انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: دیگر نمی‌توانیم تصاویر و خاطرات شهدا را در آلبوم‌ها نگهداری کنیم و از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهدا باید استفاده کرد.


وی با بیان اینکه همه ما به شهدا و خانواده شهدا مدیون و بدهکار هستیم، افزود:  در شرایط بحران کرونا فضای مجازی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است .

 

امیری پری بیان کرد: پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی با مدیریت بی‌نظیر امام راحل شکل گرفت و سپس مقام معظم رهبری مدیریت امور این انقلاب را بر عهده گرفتند، به همین دلیل تاکنون ما در عرصه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های چشمگیر رشد و اعتلای نظام هستیم.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: معرفی شهدای انقلاب شهرستان ملایر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید