Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:39:15 GMT

ناظر بازی تیم های ملوان انزلی و خوشه طلایی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۷۹۳

ناظر بازی تیم های ملوان انزلی و خوشه طلایی تغییر کرد

علیرضا وهابی، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان با تایید این مطلب به خبرنگار گفت : پیش از این حسین خانبان به عنوان ناظر داوری بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه انتخاب شده بود که با اعتراض های انجام شده، ایرج امینی فر به عنوان ناظر گروه داوری این بازی معرفی شد.

پیش از این فرماندار بندرانزلی هم نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و اظهار داشت: اظهارات ناظر داوری دیدار ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه در جلسه هماهنگی پیش از بازی موجب مکدر شدن خاطر مردم انزلی شد که این امر با اعتراض گسترده روبرو و سرانجام ناظر بازی تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل میرغضنفری افزود: از آغاز فعالیت باشگاه ملوان بندرانزلی بالغ بر نیم قرن می گذرد و همواره تیم ملوان در رویدادهای ورزشی خاطرات خوشایندی را برای مردم با فرهنگ و غیور این مرز و بوم رقم زده است، ضمن اینکه ورزشکاران شایسته و نام آوری از این تیم به تیم ملی راه یافته و افتخارات متعددی در سطح ملی آفریده اند.

وی ادامه داد: مردم ایران هنوز یاد و خاطره زنده یاد سیروس قایقران اسطوره تیم ملی و ملوان را از یاد نبرده اند، بازیکنی که همواره از منش، اخلاق و رفتارش به نیکی یاد می شود.

وی بیان کرد: ملوان بخشی از فرهنگ و خاطره نسلهای مختلف مردم بندرانزلی است، مردمی که مقام معظم رهبری از آنان به عنوان قهرمانان ایران اسلامی نام بردند، مردمی که در ادوار مختلف تاریخ میهمان نوازیشان سرآمد بوده است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: اینجانب  اجازه اظهارات سخیف و توهین آمیز نسبت به مردم شریف شهرستان و تیم بزرگ ملوان را نمی دهم و با آرزوی موفقیت برای باشگاه ملوان در دیدار پیش رو، پیگیری لازم را در جهت برخورد قانونی با اظهارات گستاخانه ناظر داوری به عمل خواهم آورد و در صورت لزوم موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه عصر امروز(دوشنبه) در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ملوان بندرانزلی خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!