Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@04:10:22 GMT

کشف جسد یک نوزاد در زمین گلف

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۸۰۹

کشف جسد یک نوزاد در زمین گلف

کشف جسد یک نوزاد در زمین گلف پرونده ای مرموز را در دستور کار پلیس انگلیس قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، با کشف جسد یک نوزاد پسر در زمین گلف تحقیقات برای این پرونده آغاز شد.

بنا بر اطلاعات پلیس ، جسد پس از تولد در زمین های گلف پیدا شد که به شدت ناراحت کننده بود.

کارآگاهان در حال بررسی آن چه اتفاق افتاده هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا حقیقت هر چه سریعتر روشن شود به همین خاطر به دنبال مادر کودک هستند تا راز این جنایت فاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کشف جسد جسد اخبار حوادث کشف جسد جسد نوزاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا مهرداد میناوند علی انصاریان فیلم قتل بیمارستان ویروس کرونا کرونا در ایران بیماری خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل