Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف سن بنا برای دریافت وام مسکن خبر داد و گفت: این افزایش شامل واحد‌های مسکونی واقع در بافت های فرسوده نمی شود.

محمود شایان یادآور شد:  اخیرا به دنبال یک مصوبه جدید، یک شرط از شروط تعیین شده برای متقاضیان خانه‌اولی به منظور استفاده از تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم تسهیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بانک مسکن مصوب شد، سقف سنی آپارتمان‌های مسکونی مشمول استفاده از تسهیلات مسکن از محل صندوق‌پس‌انداز مسکن یکم افزایش یافته است. این میزان افزایش سقف سنی مربوط به واحدهای مسکونی که خانه‌اولی‌ها قصد دارند تا با استفاده از تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق یکم اقدام به خرید آن‌ها کنند، معادل 5 سال است. 

شایان تصریح کرد: به این ترتیب سقف سنی واحدهای مسکونی مشمول استفاده از تسهیلات مسکن از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم از 20 سال به 25 سال افزایش می‌یابد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: افتتاح صندوق پس انداز مسکن یکم در زمان حاضر امکانپذیر نبوده و طرح مذکور صرفا مشمول متقاضیانی است که در گذشته حایز شرایط استفاده از تسهیلات حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بوده ولی تاکنون امکان استفاده از این تسهیلات برای آنان فراهم نشده است.

به گفته وی، همچنین این اقدام مربوط به خرید واحدهای مسکونی در بافت‌های معمولی شهر است و شامل واحدهای مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده نمی‌شود. این در حالی است که متقاضیان خرید واحدهای مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده در صورتی که در فرآیند خرید این واحدها از تسهیلات مسکن از جمله تسهیلات یکم استفاده کنند از مشوق‌های دیگری همچنین نرخ سود کمتر در مقایسه با تسهیلات پرداخت شده برای خرید مسکن در بافت‌های فرسوده برخوردار هستند./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صندوق پس انداز مسکن یکم استفاده از تسهیلات بافت های فرسوده مسکن از محل صندوق واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری

به گزارش پارس نیوز، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

  روش غیرحضوری دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده چگونه است؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

منبع: رده

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال