Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:16:33 GMT

ادای احترام سرلشکر باقری به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۱۹۷۸

ادای احترام سرلشکر باقری به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی یار و همرزم دیرین خود ادای احترام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سرلشکرمحمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز و در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی  با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و در جوار مزار یار و همرزم دیرین خود اشک ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور سرلشکر باقری در گلزار شهدای کرمان به روایت تصویرسرلشکر باقری: پرچم "حاج قاسم"‌ برافراشته خواهد ماند/ محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش ‌می‌گیرد+ تصاویررئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر

سرلشکر باقری صبح امروز با حضور بر مزار دیگر شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای نیروی انتظامی و مدافع امنیت و ... با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام این شهدا نیز ادای احترام کرد.

فیلم از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم استان کرمان شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی فیلم استان کرمان شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان ادای احترام مقام شامخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس

یکی از بهترین پاس گل‌های فصل به نام مهندس آلمانی ثبت شد.

طرفداری | پاس گل استادانه تونی کروس واکنش جالب وینیسیوس جونیور را به همراه داشت.

نیمه دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 در جریان است. با وجود برتری نسبی مونیخی‌ها در 45 دقیقه نخست‌، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود به خوبی استفاده کرد و یک گل بسیار مهم در آلیانتس آرنا به ثمر رساند؛ گلی که بهتر است به نام تونی کروس به خاطر پاس گل استادانه این ستاره آلمانی زده شود.

وینیسیوس جونیور، زننده گل اول رئال مادرید به تونی کروس بابت این پاس گل استادانه ادای احترام کرد تا همان‌طور که در ادامه می‌بینید، تصویر زیبایی به ثبت برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی