Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نوروزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سالیانه یک هزار تن انواع آبزیان در سرپل ذهاب تولید می شود و این شهرستان از معدود شهرستان هایی است که دارای بیشترین تنوع در تولید آبزیان است.

او گفت: همچنین در زمینه تولید ماهیان سردابی رتبه سوم و در زمینه پرورش ماهی در قفس رتبه اول را در استان کرمانشاه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بخش صید و صیادی دارای پتانسیل مناسبی در اشتغالزایی است و امسال بیش از ۲۰ نفر اشتغالزایی در شهرستان سرپل ذهاب ایجاد کرده است.

رییس شیلات سرپل ذهاب گفت: در بخش شیلات شهرستان به ازای هر پنج تن تولید ماهی قزل آلا یک نفر اشتغالزایی و به ازای تولید هر ۱۰ تن ماهی گرمابی یک نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.
نوروزی افزود: چهار طرح پرورش آبزیان هم اکنون در دست اقدام است که ۲ طرح آن مربوط به پرورش ماهی قزل آلا در قره بلاغ با ظرفیت تولید ۶۰ تن و یک طرح ۲۰ تنی پرورش ماهی در قفس و یک طرح  پرورش و تکثیر یک میلیون قطعه ای زالوی طبیعی خواهد بود.
وی اظهار داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف آبزیان در شهرستان اقدام های مناسبی انجام شده و مصرف ماهی در سبد غذایی خانوارها گنجانده شده و رتبه اول شهرستان در زمینه مصرف آبزیان گواهی بر این ادعا است.
وی گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دستگاه ها به مردم و بررسی عملکردها برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب ماهی سازمان شیلات ایران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ماهی سازمان شیلات ایران سرپل ذهاب ماهی سازمان شیلات ایران دهه فجر اخبار کنکور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی

با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آیین کلنگ زنی طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی بخش الموت غربی برگزار شد.

این طرح توسط شرکت تعاونی توسعه زیست آکام الموت اجرایی و منجر به اشتغال زایی ۲۰۰ نفر خواهد شد.

طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی خواهد شد و می تواند منجر به تولید بیش از هزار تُن انواع ماهی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی