Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:30:39 GMT

معرفی تیم‌های برتر هاکی دختران استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۲۱۴۱

معرفی تیم‌های برتر هاکی دختران استان تهران

سرپرست هیات هاکی استان تهران گفت: تیم‌های برتر رقابت‌های هاکی نوجوانان دختر استان تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عاطفه رحیم بخش اظهار کرد: مسابقات هاکی نوجوانان با شرکت ۵ تیم به مدت ۲ روز (۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) در زمین بوستان زرین نعل منطقه چهار تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه هر تیم با ۱۰ بازیکن در این رویداد ورزشی شرکت داشتند گفت: در پایان تیم های رباط کریم، ستیا (جنوب غرب تهران) و شهر قدس توانستند جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات هاکی استان تهران با بیان اینکه نفرات منتخب به اردوی تیم استان تهران دعوت خواهند شد افزود: در نظر داریم تا با برگزاری برخی مسابقات نیز آمادگی این ورزشکاران را حفظ کنیم.

رحیم بخش همچنین به ۲ نماینده زنان و مردان این استان در رقابت های کشوری بزرگسالان نیز اشاره کرد و گفت: تیم زنان تهران بهمن ماه در دور رفت در بهنمیر بابلسر جایگاه نخست را کسب کرد.

وی با بیان اینکه برگشت مسابقات تیم زنان اوایل اسفند ماه برگزار خواهد شد افزود: مسابقات لیگ مردان به علت شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

سرپرست هیات هاکی استان تهران با بیان اینکه یکی از دغدغه های این ورزش در بخش بانوان نبود اسپانسر است، اضافه کرد: این موضوع به علت تبلیغات محیطی و پخش مستقیم وجود ندارد که باید برای رفع آن برنامه ای اتخاذ کرد.

به گفته وی برای همگانی کردن ورزش هاکی در سطح بوستان‌ها با همکاری سازمان ورزش و شهرداری طرح «دوشنبه ها با هاکی» را برگزار می کنیم تا استعداهای لازم را در مناطق مختلف شناسایی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند