Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای جشنواره، داود نامور دبیر جشنواره تئاتر دانشجویی «افرا» عنوان کرد: در روزهای اخیر مذاکراتی با آقای جعفر مهیاری مدیر کمپانی تئاتر زندگی داشتیم که بر اساس آن قرار شد اثر برگزیده دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی «افرا» در فرانسه اجرا شود.

نامور ادامه داد: وی به منظور حمایت و تشویق دانشجویان ایرانی شرکت کننده در جشنواره مونولوگ دانشجویی «افرا» ویژه جایزه بزرگ ناظرزاده‌کرمانی، با اجرای اثر برگزیده این رویداد در یکی از سالن‌های حرفه‌ای فرانسه موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو همچنین از تمدید یک هفته‌ای مهلت شرکت در فراخوان جشنواره «افرا» خبر داد و گفت: به دلیل استقبال دانشجویان از این رویداد، علاقه‌مندان تا بیستم بهمن برای شرکت در دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی «افرا» فرصت دارند.

نامور یادآور شد: همچنین طی توافق‌های صورت گرفته قرار است جعفر مهیاری به زودی کارگاهی را با عنوان تعادل و پرورش خلاقیت در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار کند. در پایان این کارگاه، اجرایی در سالن نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود که منتخبان کارگاه می‌توانند در کارگاه مشترک ایران و فرانسه شرکت کنند.

دومین دوره جشنواره مونولوگ دانشجویی «افرا» با عنوان جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی، در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، روبروی سفارت واتیکان، شماره ۱۸ واقع است.

کد خبر 5136183 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: داود نامور نوفل لوشاتو مونولوگ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سال نوای موسیقی ایران فیلم کوتاه حسین مسافر آستانه جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک جشنواره فیلم فجر موزه هنرهای معاصر تهران درگذشت چهره ها دهه فجر بهروز افخمی جشنواره مونولوگ دانشجویی نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد

به گزارش خبرآنلاین موسویان نوشت:

بعد از ۲ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900006

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج