Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@03:13:19 GMT

آگهی دعوت به مجمع عمومی بانک ایران زمین

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۲۲۴۱

آگهی دعوت به مجمع عمومی بانک ایران زمین

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ایران زمین، رأس ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 27 بهمن ماه 1399 در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام تشکیل می شود.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک ایران زمین به شماره ثبت ۳۹۹۲۷۹ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۰۳۰۷۹ (شرکت سهامی عام)، رأس ساعت 15:00 روز دوشنبه مورخ 1399/11/27 در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام به نشانی تهران، دروس، میدان هدایت، خیابان شادلو، پلاک 14 تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا، از کلیه سهامداران محترم، وکلاء یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می شود تا در این جلسه حضور به هم رسانند.

ضمناً برگ ورود به جلسه از ساعت 14:00 همان روز در محل برگزاری مجمع با ارائه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) و مستندات نمایندگی/وکالت/ولایت/قیمومت تحویل خواهد شد.

با عنایت به ابلاغیه شماره 440/050/ب/98 مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت ها با حضور حداکثر 15 شخص حقیقی و حقوقی با رعایت حدنصاب قانونی (50درصد سهامداران به اضافه یک سهم)، ضمن تشکر از سایر سهامداران، درخواست می گردد با مشاهده همزمان مجمع از طریق صفحه مجازی بانک ایران زمین به آدرس live.izbank.ir و عدم حضور فیزیکی، ما را در برگزاری مجمع یاری فرمایند. همچنین به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای حفظ سلامت سهامداران محترم، پذیرایی رایج در مجمع صورت نمی پذیرد.

دستور جلسه:

1- انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به 1398/12/29 و 1399/12/30 و تعیین جبران خدمات بازرس.

2- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد.

هیأت مدیره بانک ایران زمین

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین پول نیوز مجمع عمومی سهامداران کرونا بانک ایران زمین مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاج منوچهری در همایش مسئولین روابط عمومی سازمان در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه، گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می‌شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سوالات و یا شبهه‌ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسؤولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می‌توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفاً با معاینه جسد می‌شناسند در حالی که این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدارها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه‌ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

یادآور می‌شود همایش مسؤولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087315

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟