Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: عملیات اجرایی احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر به پایان رسیده و تا هفته آینده افتتاح خواهد شد.

خلیل الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر واقع در منطقه حسن آباد با همکاری استانداری و با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی ۲۴ تیرماه امسال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این اردوگاه در زمینی به مساحت ۳.۲ هکتار و با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان در مجاورت حسن آباد احداث شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی مسیر پیاده هارونیه تا جلوخان فردوسی خبر داد و افزود: این پروژه به مساحت شش هکتار حدفاصل جلوخان آرامگاه فردوسی تا هارونیه ادامه دارد و عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران شهرداری مشهد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه با هدف زیباسازی و ساماندهی پیاده رو، بهسازی فضای سبز موجود، محوطه سازی و بهسازی مرکز صنایع دستی، پوشش محوطه حد فاصل مرکز صنایع دستی تا فضای سبز، ترمیم و بهسازی دیواره سنگی میراث فرهنگی حدفاصل جلوخان آرامگاه فردوسی تا هارونیه آغاز به کار کرده است.

کاظمی ادامه داد: این پروژه شامل عملیات جدول کاری به طول ۴۴۰۰ متر، کف سازی با تایل بتنی ۸۵۰۰ مترمربع، کف سازی با آجر سنتی گناباد ۱۳۰۰ مترمربع، ساخت و نصب ۵۱ نیمکت فلزی و دو هزار و ۴۰۰ مترمربع اجرای فضای سبز است.

وی گفت: طراحی این پروژه در راستای برگشت پذیری جهت کاوش‌های باستانی آتی محدوده، همخوانی با طرح‌های اجرا شده، ساماندهی وضع موجود و همخوانی با بافت سایت تاریخی انجام شده است.

کد خبر 472276

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد پروژه هاي عمراني کلانشهر شهر شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران