Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده، رهبری مدبرانه، مردم و اسلام را سه مولفه مهم و تأثیرگذار در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان خبیث ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب با استفاده از ترور، کودتا و تجزیه طلبی سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند و هم اکنون هم با انواع هجمه ها و تهاجم فرهنگی در صدد وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ابراز امیدواری کرد: با بینش عمیق و هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی تمامی نقشه‌های شوم دشمنان کشورمان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است، SOS مرکز فرماندهی و عملیات منطقه‌ای پدافند هوایی است که وظیفه فرماندهی و کنترل عملیات پدافند هوایی مشترک ارتش و سپاه در یک منطقه مشخص از کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پدافند هوایی انقلاب اسلامی افتتاح غرب کشور قادر رحیم زاده قرارگاه پدافند هوایی کشور soc غرب کشور انقلاب اسلامی ایران اسلامی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اذعان داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران بویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌مان دچار چالش می‌شود و قطعا به سرنوشت برخی از کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

بنابر روایت ایسنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، بیان داشت: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقا دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است‌.

امیرسرتیپ صباحی فرد افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903995

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • عملیات پیچیده حمله به H۳ هنوز در جهان تدریس می‌شود
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • واحدی: همه نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس