Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مبین علی میر مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با بازگشایی این معبر، قرار است کارخانه‌های داخلی از طریق کوله بران در بازارچه‌های مرزی اقدام به صادرات کالا کنند که با این روش تعهدات ارزی هم مشمول کوله بران نمی‌شود.

او  افزود: بازگشایی دروازه تجارت آزاد ایران و پاکستان برای تاجران دو سوی مرز اهمیت ویژه‌ای داشته و تجارت بدون مالیات در این محل براساس توافق نامه تجاری قدیمی میان ایران و پاکستان در سال ۱۹۵۱ انجام می‌شود که گشایش مجدد آن مورد استقبال بازرگانان محلی بویژه مرزنشینان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: موضوع گشایش این گذرگاه تجاری همواره در دستور کار مسوولان مرزی ایران و پاکستان بود و این گذرگاه برای فعالیت‌های تجاری بویژه واردات کالاهای مورد نیاز مردم دو سوی مرز بازگشایی شد.

او  با بیان اینکه کوله‌بران و تجار خرده پا می‌توانند ۸۱۰ قلم کالا را بدون پرداخت عوارض وارد کنند تصریح کرد: ظرفیت‌های ویژه مرز باید در شرایط تحریم مورد توجه قرار گیرد و برای استفاده از آن اقدام شود.

انتهای پیام/ع 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازارچه های مرزی صادرات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است