Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشش وسیع نیازهای سازمان مشتریان در کنار کیفیت بالای محصولات و خدمات دو نکته ای است که همواره از طرف سازمان مشتریان مورد توجه و تاکید قرار گرفته و در بازار ایران محصولات شرکت آرک، به ویژه " یاس سیستم " به این دو ارزش شناخته می شوند.   ما در گروه شرکت های آرک اعتقاد داریم تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات ارزشی به مشتریان باعث رونق کسب و کارها شده و این امر مستلزم استفاده از نیروی انسانی متبحر و متعهد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منشی

جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پروژه‌ای، کارآموزی ترجیحا تحصیلات مرتبط در رشته های: بیمه ، بازرگانی ، مدیریت ، مدیریت امور اداری ، روابط عمومی ، مهندسی صنایع ، اقتصاد، mba ، حسابداری ، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر ، مدیریت صنعتی و ... شرایط همکاری : قدرت بیان عالی فعال و با انگیزه مسئولیت پذیر روحیه کار تیمی پرانرژی و با انگیزه حداقل سن 22 و حداکثر 30 مهارت های عمومی مورد نیاز علاقمند، با هوش، توانمند و دارای نشاط کاری برخورداری از اعتماد به نفس و مهارت های بالای ارتباطی و کلامی بالا مسلط به مهارت‌های ارتباطی و کنترل استرس توانایی اولویت‌بندی کارها بر اساس میزان اهمیت و فوریت توانایی در یافتن مشکلات و ارائه راهکار مسئولیت پذیر ، منظم، دقیق و با انگیزه برای متقاضیان فاقد سابقه کار مرتبط ، درصورت تایید در بررسی اولیه ، دوره کارآموزی جهت استخدام درنظر گرفته می شود. حقوق ثابت بعد از قبولی بیمه تکمیلی امکان پیشرفت کارمند روابط عمومی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پروژه‌ای، کارآموزی ترجیحا تحصیلات مرتبط در رشته های: بیمه ، بازرگانی ، مدیریت ، مدیریت امور اداری ، روابط عمومی ، مهندسی صنایع ، اقتصاد، mba ، حسابداری ، علوم کامپیوتر ، مهندسی کامپیوتر ، مدیریت صنعتی و ... شرایط همکاری : قدرت بیان عالی فعال و با انگیزه مسئولیت پذیر روحیه کار تیمی پرانرژی و با انگیزه حداقل سن 22 و حداکثر 30 مهارت های عمومی مورد نیاز علاقمند، با هوش، توانمند و دارای نشاط کاری برخورداری از اعتماد به نفس و مهارت های بالای ارتباطی و کلامی بالا مسلط به مهارت‌های ارتباطی و کنترل استرس توانایی اولویت‌بندی کارها بر اساس میزان اهمیت و فوریت توانایی در یافتن مشکلات و ارائه راهکار مسئولیت پذیر ، منظم، دقیق و با انگیزه برای متقاضیان فاقد سابقه کار مرتبط ، درصورت تایید در بررسی اولیه ، دوره کارآموزی جهت استخدام درنظر گرفته می شود. حقوق ثابت بعد از قبولی بیمه تکمیلی امکان پیشرفت کارمند روابط عمومی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پروژه‌ای، کارآموزی ترجیحا تحصیلات مرتبط در رشته های: بیمه ، بازرگانی ، مدیریت ، مدیریت امور اداری ، روابط عمومی ، مهندسی صنایع ، اقتصاد، mba ، حسابداری ، علوم کامپیوتر ، مهندسی کامپیوتر ، مدیریت صنعتی و ... شرایط همکاری : قدرت بیان عالی فعال و با انگیزه مسئولیت پذیر روحیه کار تیمی پرانرژی و با انگیزه حداقل سن 22 و حداکثر 30 مهارت های عمومی مورد نیاز علاقمند، با هوش، توانمند و دارای نشاط کاری برخورداری از اعتماد به نفس و مهارت های بالای ارتباطی و کلامی بالا مسلط به مهارت‌های ارتباطی و کنترل استرس توانایی اولویت‌بندی کارها بر اساس میزان اهمیت و فوریت توانایی در یافتن مشکلات و ارائه راهکار مسئولیت پذیر ، منظم، دقیق و با انگیزه برای متقاضیان فاقد سابقه کار مرتبط ، درصورت تایید در بررسی اولیه ، دوره کارآموزی جهت استخدام درنظر گرفته می شود. حقوق ثابت بعد از قبولی بیمه تکمیلی امکان پیشرفت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل job@yassystem.com لینک http://www.yassystem.com آدرس: تهران - بالاتر از میدان ونک - خیابان عطار

 

پربیننده ترین شرط استخدام معلمان قرآنی نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک استخدام سرپرست کارگاه در اصفهان استخدام کارشناس کنترل پروژه (رشته صنایع) در شرکت مهندسی تارا طرح در تهران استخدام کارمند آژانس هواپیمایی در آژانس مسافرتی مرداس گشت پارسه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت مسئولیت پذیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است

نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رییس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا،‌ محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در این دیدار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشورهای آفریقایی و به‌ویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۲۰۲۳ و استقرار سفرای دو کشور با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای ارتقای مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران – واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

مخبر با تاکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از پیشرفت در زمینه علم و تکنولوژی است تصریح کرد: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار میدهد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور نیازمند توسعه مراودات میان بخش خصوصی دو کشور است اظهار داشت: باید بستر همکاری بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنیم که لغو روادید و تسهیل همکاری های بانکی از مهمترین ملزومات در این زمینه است.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندیها و تجربیات ایران در عرصه های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت ها و دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف، بر اراده جدی کشورش برای گسترش روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران