Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:28:17 GMT

نبرد اپه ایست‌ها در لیگ شمشیربازی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۲۷۷۹

نبرد اپه ایست‌ها در لیگ شمشیربازی

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ شمشیربازی در حالی فردا سه شنبه در سالن افراسیابی تهران برگزار می‌شود شمشیربازان اپه ایست، در دور رفت به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های اشتادسازه مشهد ، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و دانشگاه آزاد تهران، هتل یاکاموز اردبیل و صدر مشهد در این هفته به رقابت می پردازند. 

در هفته اول سابریست‌ها به مصاف هم رفتند که دانشگاه آزاد و اشتاد سازه در صدر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شمشیربازی لیگ شمشیربازی اسلحه اپه سالن افراسیابی اشتادسازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی

تاکنون تصاویر بازداشت‌ها و تجمعات دانشجویان دانشگاه‌های اموری در آتلانتا، جرج واشنگتن، اوهایو، کالج امرسون، آی آن پلستاین، تگزاس، کالیفرنیا، در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشته است.

سرویس سیاست مشرق - با آغاز جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد اعتراضات گسترده مردمی بودند. انعکاس توحش صهیونیست‌ها در رسانه‌های بین‌المللی، صبر مردم دنیا را لبریز کرد و طی هفت‌ماه اخیر، تجمعات چشم‌نوازی را در تاریخ ثبت کرد. اما جنس تجمعات دانشجویان آمریکایی در هفته اخیر متفاوت است.

دانشجویان آمریکا این بار به سبک خود و با درک متفاوت نسبت به مسائل سیاسی و بین‌المللی آمریکا اعتراض کردند. دانشجویان در اعتراض به حمایت دانشگاه خود از تولیدکنندگان تسلیحات نظامی و ارسال‌ آن‌ها به سرزمین‌های اشغالی، در محوطه دانشگاه‌ کلمبیا نیویورک تجمع اعتراضی برگزار کردند. پس از این تجمع، کلاس‌های حضوری روز دوشنبه دانشگاه کلمبیا تعطیل شد.

در روزهای بعد، این تجمعات گسترش یافت و دانشجویان در محوطه دانشگاه به اعتراض خود ادامه دادند؛ در دیگر دانشگاه‌های آمریکا نیز با برپایی چادر در محوطه دانشگاه، تحصن کردند. پلیس آمریکا پس از گسترش اعتراضات، به دانشگاه‌ها یورش برد و بازداشت معترضان را آغاز کرد.

طی ۲۴ ساعت، ۲۰۰ دانشگاه آمریکا، محل تحصن و اعتراض دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی شد. پلیس آمریکا جمعیت زیادی را به شدیدترین شکل ممکن بازداشت کرد. در جمع معترضان، اساتید دانشگاهی نیز حضور داشتند که پلیس آمریکا با آنها به شدت برخورد و بازداشت کرد.

این خشونت علیه دانشگاه کلمبیا نیویورک در حالی صورت می‌گیرد که نخبه‌ترین جوانان آمریکایی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و اساتید این دانشگاه از برترین‌های آمریکا هستند.

دکتر نوئل مک آفی، رئیس دپارتمان فلسفه در دانشگاه اموری و کرولین فوهلن، استاد تمام اقتصاد، ازجمله برجسته‌ترین اساتیدی بودن که ویدیو بازداشت خشونت‌آمیز آن‌ها در رسانه‌های بین‌المللی وایرال شد.

کرولین فوهلن، استاد تمام اقتصاد

نوئل مک آفی، رئیس دپارتمان فلسفه

علاوه بر اساتید، بازداشت دانشجویان نیز با خشونت همراه شد. در جریان این بازداشت‌ها ده‌ها دانشجو که در اعتراضات شرکت داشتند، تعلیق شدند، روند خشونت پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان به نحوی وسعت یافته که می‌توان از آن به‌عنوان «بازداشت سراسری» یاد کرد.

تاکنون تصاویر بازداشت‌ها و تجمعات دانشجویان دانشگاه‌های اموری در آتلانتا، جرج واشنگتن، اوهایو، کالج امرسون، آی آن پلستاین، تگزاس، کالیفرنیا، در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشته است. در ادامه دانشجویان دانشگاهای ملبورن استرالیا و کانادا نیز به جمع حامیان فلسطین پیوسته و علیه رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در بین‌ برخی تصاویر وایرال شده، استقرار تک‌تیرانداز بر بام دانشگاه اوهایو نیز مورد توجه قرار گرفته است.

خشونت پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان، بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌ها و جوامع بین‌المللی داشت. مردم یمن در واکنش به دستگیری حامیان فلسطین، روز جمعه تجمع گسترده‌ای را برگزار کرده و از دانشجویان آمریکا حمایت کردند.

در حالی‌که مقامات آمریکایی بارها به بهانه «نقض حقوق بشر» در امور داخلی سایر کشورها دخالت کنند حالا خود با یک بحران در رفتار روبه‌رو هستند، دولت آمریکا حتی پس از متفرق کردن دانشجویان معترض، در برخی از دانشگاه‌ها نیروهای نظامی خود را مستقر کرده و در محوطه‌ دانشگاه رژه می‌روند. برخی اهالی رسانه‌ ضدانقلاب نیز در واکنش‌های مربوط به این موضوع نشان دادند که با هرگونه دشمنی با سیاست‌های ایالات متحده و صهیونیست‌ها مخالف‌اند!

دیگر خبرها

  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود