Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم گفت‌وگویی با پژمان جمشیدی، بازیگر نخستین فیلم کمدی محمدحسین مهدویان که مورد توجه‌ترین فیلم روز اول جشنواره فیلم فجر بوده است انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

 

درباره حواشی‌ ورودم به حوزه بازیگری فکر نمی‌کنم

- انسان باید تمرکزش را صرفا روی کار و هدفش بگذارد و هر آنچه او را از هدفش دور کند مانند ترمز می‌ماند که او را به عقب می‌راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- حواشی‌ای که در این سال‌ها به‌خصوص در سال‌های اولیه ورودم به حوزه بازیگری برایم پیش آمد را پیش پا افتاده‌تر از آن می‌دانم که بخواهم درباره‌شان فکر کنم.

 

با دو فیلم خط فرضی و شیشلیک در جشنواره هستم

- امسال با دو فیلم خط فرضی و شیشلیک در جشنواره فجر حضور دارم. خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، ملودرامی زنانه است که در طول یک‌سال گذشته در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و توانسته موفقیت‌هایی هم کسب کند. فیلم بسیار عجیب و تلخی است که امیدوارم مردم آن را بپسندند.

مهدویان نبوغی دارد که بسیار به نفع بازیگر است

- دورادور با آقای مهدویان آشنا بودم. از نزدیک با هم آشنایی یا دوستی نداشتیم و آشنایی‌مان در این حد بود که در جشنواره‌های مختلف چند بار سلام و علیک کرده بودیم تا این‌که پیشنهاد بازی در فیلم شیشلیک به من داده شد.

- برای من همکاری با ایشان افتخار بود. چون در هر جشنواره‌ای هر فیلمی که از ایشان می‌دیدم دوست داشتم. به‌خصوص فیلم «ایستاده در غبار» را که هنوز که هنوز است دوست دارم و از طرفداران پر و پا قرص آن هستم.

- همچنین قبلا از طریق هادی حجازی‌فر و جواد عزتی تعریف کارگردانی ایشان را خیلی شنیده بودم و دوستان همیشه می‌گفتند کار کردن با محمدحسین مهدویان بسیار لذتبخش است.

- او نبوغی دارد که بسیار به نفع بازیگر است. از این نظر که به نوعی مونتاژ شده فیلم را کارگردانی می‌کند و کمترین فشار را روی بازیگر می‌آورد. این نکته، حسن بزرگی برای یک کارگردان محسوب می‌شود.

شیشلیک کمدی بسیار تلخی است

- شیشلیک، کمدی بسیار تلخی است. شاید بتوان گفت یک کمدی سیاه جسورانه. ما در بازی اصلا کمدی بازی نکردیم و موقعیت‌ها به قدری تلخ بود که به بامزگی می‌زد.

- به شخصه نمی‌توانم این فیلم را صرفا در جرگه فیلم‌های کمدی قرار بدهم. چون در کنار موقعیت‌های طنزی که برای کاراکترها به‌وجود می‌آمد، غمی بزرگ روی لحظه‌لحظه فیلم سنگینی می‌کند.

جای هادی حجازی‌فر در سری دوم زیرخاکی خالی است

- من و هادی حجازی‌فر هیچ‌وقت زوج نبودیم. ایشان در سریال «زیرخاکی» نقش برادر من را داشتند و در قسمت‌هایی که بازی داشتند با توانایی‌های فوق‌العاده‌شان کمک زیادی به این سریال می‌کردند و البته در سری دوم زیرخاکی جایشان بسیار خالی است.

- ایشان پارتنر بسیار خوبی است اما در این سریال این‌طور نبود که داستان حول محور دو شخصیت اصلی بچرخد، چیزی که در فیلم‌های «خوب، بد، جلف» یا «تگزاس» یا «لونه زنبور» اتفاق افتاد.

- در فیلم «دو زیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هم با هادی حجازی‌فر و جواد عزتی همبازی بودیم اما زوج نبودیم.

عاشق رضا عطاران هستم

- راجع به شیشلیک باید بگویم این فیلم هم مثل هر فیلم دیگری نقش اصلی و مکمل دارد که آقای رضا عطاران نقش اصلی فیلم و من نقش مکمل را به عهده دارم.

- به نوعی ما در این فیلم با هم همبازی بودیم و این همبازی بودن صرفا به معنای زوج بودن نیست.

- من عاشق رضا عطاران هستم و بازی در کنار ایشان تجربه بسیار لذتبخش و فوق‌العاده‌ای بود. بازی کنار هر کدام از بازیگران این فیلم برایم افتخار بود. جمشید هاشم پورعزیز که تاج سر ما بودند و ژاله صامتی، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، وحید رهبانی و همگی دوستان نیز.

هیچ چیز مهم‌تر از سلامتی نیست

- جشنواره فیلم فجر امسال تجربه متفاوتی را نسبت به تمام دوره‌های گذشته‌اش پشت سر می‌گذارد.

- بسیار خوشحالم که با وجود تمام مشکلات، اما بخش مردمی هم برای این دوره در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان سینما می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در سالن‌های سینما تماشا کنند.

- شاید همین در سالن سینما نشستن وسیله‌ای باشد برای بهبود حال روحی جامعه و علاقه‌مندان به سینما را بعد از مدت‌ها از دلتنگی درآورد و در پایان تاکید می‌کنم هیچ چیز مهم‌تر از سلامتی نیست.
 


به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «شیشلیک» به نویسندگی امیرمهدی ژوله، کارگردانی محمدحسین مهدویان و به‌تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، تابستان امسال جلوی دوربین رفت. 

رضاعطاران، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی‌فر و جمشید هاشم‌پور، بازیگران این فیلم هستند. «شیشلیک» با سرمایه‌گذاری فیلم مارکت و در ژانر اجتماعی تولید شده است.

 

همچنین فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمد حسین مهدویان با مبلغ فروش ۲۳۲۲۸۹۰۰۰۰ ریال و ۸۰۳۵ بلیت، درصدر آثار پرفروش جشنواره تا به این لحظه قرار گرفته است. «ابلق» نرگس آبیار و «بی‌همه‌چیز» محسن قرایی نیز در رتبه‌های بعد قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم پرسپولیس پژمان جمشیدی سینمای ایران جشنواره فیلم فجر سینما بازیگر هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی