Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ای جهت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ای جهت ارائه پیشنهادات برای نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مدیران و خبرنگاران رسانه‌ ها به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام برنامه های پیش بینی شده برای جشن پیروزی انقلاب در فضای مجازی و حقیقی مثل پویش های مجازی و یا مراسم گلباران و عطر افشانی اظهار کرد: بخش عمده فعالیت ها لازم برنامه ریزی شده اما کافی نیست؛ به همین دلیل از اصحاب رسانه دعوت کردیم تا نظرات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه اعلام کنند. 

وی یادآور شد: همواره از یک طرف اهمیت ویژه ۲۲ بهمن وجود داشته و از یک طرف دشمن همیشه شیطنت هایی را انجام می داده که در روز  ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز آن شیطنت ها خنثی می شد.

لطفی با اشاره به شرایط ویژه مراسم امسال به دلیل اپیدمی کرونا در کشور گفت: برای برگزاری مراسم امسال چاره ای نبود، یا باید فراخوان راهپیمایی اعلام می شد که به خاطر کرونا امکانش نبود؛ یا باید حضور در میادین با فاصله اجتماعی طرح می شد که به خاطر کرونا مخالف هایی داشت. بحثی که الان مطرح است و نظرات مخالف و موافق هم دارد راهپیمایی خودرویی است. دغدغه راهبندان شدن وجود دارد  و بر این اساس طرح راهپیمایی موتوری عنوان شد که این طرح هم یعنی بخشی از مردم را از شرکت در این راهپیمایی محروم کردن. ایراد این است که همه موتور ندارند، پیرها و کودکان نمی توانند شرکت کنند؛ در حالی که این جشن متعلق به همه مردم است.

وی یادآوری کرد که طرح دیگر راهپیمایی محله ای بوده است تا هر کسی در محله خود در راهپیمایی حضور پیدا کند.

لطفی گفت: این موضوعات را داریم بررسی می کنیم؛ هرچند که فعلا اعلام کرده ایم راهپیمایی خودرویی و موتوری است.

در بخشی از این نشست علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت صدیقه کبری (س) گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب بسیار اساسی و پررنگ و اثرگذار بود. بعضی از افراد به بهانه مذهبی در آن زمان حضور خانم ها در راهپیمایی ها را منع و شرکت آنان را در تظاهرات خلاف موازین اسلامی می دانستند اما حضرت امام (ره) در پیامهای متعدد ضمن تاکید بر حضور بانوان در راهپیمایی ها براهمیت نقش بانوان تاکید داشتند.‌

وی ادامه داد: همان طور که اسلام به زنان جایگاه ویژه ای داد، امام (ره) هم در زمان انقلاب به جایگاه ویژه زنان اشاره و بر آن تاکید داشتند. 

این فعال رسانه‌ای گفت: انتظار من این است که با توجه به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز مادر به نقش زنان و مادران در پیروزی  انقلاب توجه ویژه ای داشته باشیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی انقلاب سالگرد پیروزی انقلاب رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم