Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی با آرمان های امام خمینی(س) گفت: اگر دینداران تصدی دنیای مردم کردند باید بتوانند دنیای مردم را آباد کنند؛ والّا به دین ضربه می زنند.

یادگار امام یادآور شد: انقلاب اسلامی به رهبری مرجعی بزرگوار به پیروزی رسید که در دل های میلیون ها نفر فرود آمد و بعد هم بزرگترین پیام که بالا بردن پرچم دین و احکام دینی است، بزرگترین شاهد برای مدعای من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که مرحوم آقای طالقانی به رحمت خدا رفتند مردم شعار دادند نایب پیامبر از میان ما رفت. روزی که فرزندان این مرز و بوم در خاک و خون غلتیدند بر زبانشان نام مبارک پیامبر(ص) و اهل بیت پیامبر بود و چه بسیار کسانی که لحظات آخر به یاد پیر جماران جان دادند.

وی افزود: دینداران به یمن لطف خدا و اعتماد مردم حکومتی در جهان به شدت مادی گرا تأسیس کردند. روزگاری که سخن از دین نمی گفتند، انقلاب اسلامی اولین بار دینداران را به عرصه اجتماع آورد. انقلاب اسلامی تمام طبقات اجتماعی را بر هم ریخت و یک پیام در افق تاریخ دارد و آن حضور دین در عرصه جامعه است.

سیدحسن خمینی تأکید کرد: امروز فرزندان و بازماندگان آن نسل و یا نسل هایی که در پی آمده اند و جوانمردانه پای آن آرمان ها ایستاده اند، وقتی متصدی کار می شوند برای اینکه به دنیا نشان دهند آن آرمان ها شدنی است مشکل معیشتی، سیاسی و اقتصادی را حل کنند. به عمل کار برآید، به سخندانی نیست. اگر امام بر جان ها حکومت می کرد برای این بود که پیامش عملگرایانه بود و دست روی درد مردم گذاشت. امام درد مردم را فهمید و استبداد سلطنتی روزگار خودش را شناخت و شجاعانه دست روی درد گذاشت و هزینه هم داد؛ فرزندش را کشتند.

وی اظهار داشت: امروز شما همت کنید و هر بحثی که مانع حل مشکل مردم است را کنار بگذارید و یک راه بیشتر پیش نگیرید و هر چیز دیگری را در مسیر فرو بگذارید. می توان رفت به یک چشم پریدن تا مصر/ بوی پیراهن اگر قافله سالار شود.

27215

کد خبر 1482029

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید حسن خمینی مجلس یازدهم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • تصویری از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟