Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با اعمال کمترین خاموشی در استان، برق مورد نیاز بخش صنعت،مراکز درمانی و بیمارستانها بدون وقفه تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بصیرتی کارکنان بسیج ادارات و فرماندهان پایگاههای بسیج حوزه شهید باهنر به مناسبت دهه فجر ظهر دوشنبه با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)، سرهنگ فیضی فرمانده حوزه شهید باهنر و سرهنگ بخشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید بهادیوند چگینی در این جلسه گفت: دهه فجر یادآور پایان دوران ستم شاهی است و ملتی آگاه به رهبری امام راحل توانست بر سرنوشت خود مسلط شده و بساط طاغوت را برچیند.

وی افزود: انقلاب اسلامی موجب خودباوری و اعتماد به نفس ملت شد و توانستیم در عرصه های مختلف موفقیت های بزرگی را کسب کرده و مسیر توسعه و آبادانی را با سرعت طی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: خودکفایی در صنعت برق و احداث نیروگاهها از دیگر دستاوردهای انقلاب است که امروز قادریم در صادرات خدمات فنی و مهندسی هم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم که این موفقیت ها در قطع وابستگی بسیار موثر بوده است.

بهادیوند چگینی اظهارداشت: تامین انرژی برق از عوامل مهم رسیدن به توسعه پایدار است که در این راستا وضعیت بسیار خوبی داریم و با مدیریت منطقی توانسته ایم تمامی نیازهای بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر امور را تامین کنیم.

کمترین خاموشی در استان قزوین

وی در ادامه توجه به شعار سال را از رویکردهای مهم وزارت نیرو دانست و اضافه کرد: برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کردیم علیرغم همه مشکلات با تامین انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی از هرگونه وقفه در تولید پیشگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با مدیریت مصرف و جلب مشارکت صنعتگران خوشبختانه در بخش صنعت خاموشی نداشتیم و در مجموع میزان خاموشی ها در استان کمتر از 20 مگاوات بود در حالی که در برخی استانها این میزان به 200 مگاوات هم رسیده است.

بهادیوند چگینی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت تامین برق مورد نیاز درمانگاهها و بیمارستانها با تلاش شبانه روزی همکاران و بدون هر گونه تعطیلی در این زمینه نیز اقدام کردیم و در حالی که برخی ادارات با یک سوم نیرو در محل کار حاضر شدند در این شرکت با همه توان نیروی انسانی خود در خدمت مردم و کادر درمانی و سلامت بودیم. 

وی اظهارداشت: در ایام کرونا هیچگونه خاموشی در بیمارستانها و مراکز درمانی ایجاد نشد و مدافعان سلامت بدون هرگونه نگرانی از قطع برق به خدمت ارزشمند خود ادامه دادند.

بهدیوند چگینی در ادامه از شهروندان خواست با رعایت صرفه جویی در مصرف برق کارکنان این شرکت را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری