Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:29:19 GMT

رفیق خوشبخت ما باشید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۲۲۵

رفیق خوشبخت ما باشید

سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز در خصوص جشنواره رفیق خوشبخت ما که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجرا می‌شود، گفت: طرح ملی و راهبردی رفیق خوشبخت ما عنوانی است که رهبر معظم انقلاب به کار برده اند و این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص محور‌های این طرح افزود: جشنواره رفیق خوشبخت ما دارای یک پویش ملی به نام چلچراغ است که در این پویش جوانان جمعیت هلال احمر و داوطلبین سراسر کشور اقدام به انجام یک کار خیر مانند ختم صلوات، قرائت قرآن، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدا خون و.. به نیابت از شهید سلیمانی خواهند کرد.

هاشم نژاد گفت: این اقدامات غالباً با محوریت مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان است و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

او افزود: بخش دیگری از این طرح جشنواره فرهنگی هنری رفیق خوشبخت ما است که در این جشنواره و برای تبیین مکتب و مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه مندان‌ می‌توانند از طریق مطالعه وصیت نامه حاج قاسم و زندگی نامه ایشان و با تولید آثار هنری و تحقیقی مانند فیلم کوتاه، مستند، مقاله، نقاشی، پوستر و … آثار خود را در سامانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ارسال کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال