Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رمانتیسم عماد و طوبا» دومین اثر سینمایی کاوه صباغ‌زاده پس از فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» است.

به گزارش برنا، کاوه صباغ‌زاده کارگردان جوان سینما در همین دو اثرش ثابت کرده که در دغدغه‌های اجتماعی که دنبال می‌کند بیش از هر چیز روابط روابط عاطفی انسان‌ها، درگیری‌های عاشقانه و در نهایت مسیری که این روابط طی می‌کنند دغدغه‌ای است که صباغ‌زاده در این دو اثرش دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» با دومین اثرش مخاطب را به این یقین می‌رساند که او در خلق فضاهای عاشقانه و تعریف قصه‌هایی اینچنین درباره شکل‌گیری روابط در فضایی امروزی می‌تواند موفق باشد؛ صباغ‌زاده در اثر جدیدش نسبت به گذشته  درباره آنچه که تعریف می‌کند درک بیشتری دارد و به نوعی پستی و بلندی‌هایی که ممکن است در روابط ناشی از درونیات متناقض انسان‌ها رخ دهد را به خوبی با جزئیاتی نسبتاً دقیق‌تر از «ایتالیا ایتالیا» دنبال کرده است اما در ساختار سینمایی فیلم جدید صباغ‌زاده چند قدم عقب‌تر از فیلم اولش است.

«رمانتیسم عماد و طوبا» با بازی نسبتاً خوب و دلنشین دو بازیگر اصلی‌اش آغاز می‌شود که همین بازی خوب حاصل شناخت کارگردان از آنچه در ذهن دارد، است و الناز حبیبی مثل سارا بهرامی در «ایتالیا ایتالیا» بازی خوب و دلنشینی دارد و نشان می‌دهد که صباغ‌زاده کاراکترهای زنش را بهتر می‌شناسد و می‌داند که از بازیگرش چه می‌خواهد و در نتیجه از بازیگران زن بازی بهتری می‌گیرد اما در ادامه «رمانتیسم عماد و طوبا» ریتم خوب و ضرباهنگ دلنشین خود را از دست می‌دهد و به فیلمی یکنواخت، قابل پیش‌بینی و البته تکراری تبدیل می‌شود.

علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاوه صباغ زاده رمانتیسم عماد و طوبا سی ونهمین جشنواره فیلم فجر رمانتیسم عماد و طوبا صباغ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • غرب تحمل افزایش روابط ایران با همسایگان را ندارد
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک