Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستون‌نویس یک روزنامه پاکستانی نوشت، رژیم صهیونیستی شریک جرم اصلی آمریکا در تحمیل اقدامات ظالمانه علیه ایران است، اما طی بیش از ۴ دهه مقاومت ملت ایران به خاری در چشم اسرائیل و مدافعان آن تبدیل شده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «تنویر قیصر شاهد» طی مقاله‌ای با عنوان "نگاه تهاجمی اسرائیل" که روز دوشنبه در روزنامه اردو زبان «اکسپرس» منتشر شد، با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر مسوولان نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران و برنامه‌های هسته‌ای کشورمان، افزود: به رغم مواضع صریح و روشن مقام‌های بلندپایه سیاسی-نظامی ایران مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه‌های هسته‌ای این کشور، صهیونیست‌ها کورکورانه مدعی خطرناک بودن اهداف ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: هدف اصلی اسرائیل، تحریک آمریکا به ویژه دولت جدید این کشور برای همراهی با سیاست‌های تهاجمی آن رژیم است تا بتواند حمایت قوی را از سایر مدافعان خود جلب کند. رژیم صهیونیستی شریک جرم آمریکا در تحمیل اقدامات ظالمانه علیه ایران است که به موجب آن مردم ایران سال‌ها این سیاست‌های تهاجمی را متحمل شدند.

این تحلیلگر پاکستانی افزود: صهیونیست‌ها ۴۰ سال پیش تاسیسات هسته‌ای عراق را بمباران کردند، اقدامی که حتی رئیس جمهوری وقت ایالات متحده را وحشت‌زده کرد. اما در بحث ایران، اسرائیل باید مراقب هرگونه اشتباه خود باشد، زیرا اقدام علیه تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پیامد‌های بسیار وحشتناک برای این رژیم و متقابلا منطقه و جهان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: ایرانیان به خوبی از ماهیت و میزان تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی آگاهند و می‌دانند که اسرائیل درصدد جنگ روانی است و توانایی اقدام نظامی را ندارد؛ بنابراین رژیم صهیونیستی با روحیه تجاوزگرانه باید متوجه تحرکات خود باشد.

تنویر شاهد گفت: صهیونیست‌ها نسبت به هرگونه بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق هسته‌ای ایران وحشت‌زده هستند و تمامی تلاش‌های آنان بر مخدوش کردن فضای صلح و ثبات منطقه و اتخاذ اقدامات خرابکارانه برای تحت فشار قرار دادن دولت بایدن متمرکز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 4 دهه مقاومت ایران خار چشم اسرائیل برنامه هسته ای ایران رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096726

دیگر خبرها

  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید