Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت،در گفتگوی خود با خبرنگار فرهنگی ایرنا از برگزاری این نمایشگاه از ۲۰ بهمن  تا یکم اسفند ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

مهدی علی بخشی، افزود، در این نمایشگاه آثار منتخب رشته‌های کارتون، عکس، تصویرسازی، کتیبه و پرچم، تایپوگرافی، پوستر و حجم به نمایش درخواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آثار بخش نقاشی همزمان در موزه هنرهای معاصرفلسطین به نمایش در خواهند آمد.

مدیر روابط عمومی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در ادامه با اشاره به این موضوع که تعداد قابل توجهی کار از ۵۰ کشور جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است گفت: در ابتدا قرار بود که این جشنواره در هفه بسیج برگزار شود اما با توجه به اینکه آثار باید ساخته شده تحویل دبیرخانه میشدند و شرایط همه گیری کرونا و درخواست های زیادی که بابت به تعویق انداختن این جشنواره به دست ا رسید نهایتا ما به این نتیجه رسیدیم که این جشنواره را در ایام نزدیک به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدون تداخل زمانی با جشنواره‌های هنری در اواخر بهمن ماه برگزار کنیم.

علی بخشی تصریح کرد، مراسم افتتاحیه نمایشگاه ۲۰ بهمن ساعت ۱۶ در محل خانه هنرمندان ایران با حضور تنی چند از هنرمندان و مسئولین فرهنگی کشور برگزار خواهد گردید.

وی در پایان افزود،به‌ سبب معضلاتی که شیوع ویروس کرونا در این برهه از زمان گریبان جهان را گرفته،جشنواره جهانی هنر مقاومت هم نیز از این قاعده مستثنا نبوده و عدم حضور برخی هنرمندان داخلی و یا خارجی   به خاطر همین معضل ،بنابراین تمهیداتی اندیشه شده تا پس از نمایشگاه تمامی آثار در سایتجشنواره جهانی هنر مقاومت   به نمایش درآیند.

ششمین جشنواره جهانی «هنر مقاومت» با دبیری مسعود نجابتی و در هشت بخش «نقاشی»، «کارتون»، «حجم»، «عکس»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «تصویرسازی» و «پوستر» توسط انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدسِ بنیاد فرهنگی روایت فتح، بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها عکاسی مقاومت نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی مقاومت نقاشی عکاسی مقاومت نقاشی اخبار کنکور جشنواره جهانی هنر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳ عنوان کتاب که ۵۰ عنوان آن‌ها عنوان چاپ اول هستند در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

معرفی آثار جدید با حضور مولفان و مترجمان و پاسخگویی به سوالات دانشجویان و پژوهشگران حوزه تخصصی دین از برنامه‌های انتشارات مذکور در این‌رویداد هستند. در حاشیه این برنامه‌ها آخرین آثار منتشر شده نیز برای فروش عرضه خواهد شد.

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۷۵ تاکنون بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب در حوزه های تخصصی اسلام و مذاهب اسلامی، یهودیت، مسیحیت، ادیان شرق، جنبش های نوپدید دینی، عرفان و دین پژوهی منتشر کرده که ۵۰ عنوان از مجموعه، آثار ارائه شده از تازه های انتشارات دانشگاه و ۶۸ عنوان از آثار تجدید چاپ در موضوع ادیان و مذاهب است که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

مشروح برنامه های حضور اساتید و مهمانان در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به این‌ترتیب است؛

۱- پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت رونمایی از کتاب علامه و عرفان نوشته غلامرضا نوروزی با حضور دکتر محمد معینی فر

۲- جمعه ۲۱ اردیبهشت رونمایی از کتاب الهیات گردشگری نوشته حمیده امیر یزدانی

۳- شنبه ۲۲ اردیبهشت رونمایی از کتاب جنسیت و توسعه و معرفی کتاب سیاستگذاری نهاد خانواده با حضور منصوره زارعان و خدیجه برزگر

۴- یک شنبه ۲۳ اردیبهشت رونمایی از کتاب های: فرشتگان مانوی نوشته محمد شکری فومشی، سلاسل صوفیه نوشته رحمان بوالحسنی با حضور مهدی فرمانیان

۵- دوشنبه ۲۴ اردیبهشت رونمایی از کتاب مرگ نوشته مهراب صادق نیا با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب

۶- سه شنبه ۲۵ اردیبهشت رونمایی از کتاب آشنایی با دین های بزرگ جهان و آیین سیکه نوشته محمدمهدی علیمردی و سیدمحمد روحانی

۷- چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت رونمایی از جلد چهارم کتاب کلام و جامعه به سرویراستاری سیدمحمدرضا بهشتی با حضور احمدرضا مفتاح

۸- پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت رونمایی از کتاب های: عقل و ایمان و در آمدی به آیین پروتستان نوشته شهاب الدین وحیدی و کتاب المناظرات با ترجمه محمد جاودان

۹- جمعه ۲۸ اردیبهشت رونمایی از کتاب ایثار در ادیان نوشته انسیه شیر خدایی

کد خبر 6099331 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه