Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@00:59:53 GMT

صادرات آب ژاول آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۷۳۸

صادرات آب ژاول آزاد شد

سخنگوی گمرک گفت:بر اساس مکاتبه سازمان ملی استاندارد، دستورالعمل استاندارد اجباری انواع قیر برای صادرات به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اظهار کرد:براساس مکاتبه سازمان ملی استاندارد، قیر‌های طبیعی (معدنی) مشمول اجرای استاندارد اجباری برای صادرات نیست، قیرخالص (پالایشگاهی)، مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد بوده و تعیین ماهیت آن‌ها براساس ماده ۲۶ دستورالعمل ماده ۴۵ بدون نیاز به اعلام کارگروه، طبق استاندارد ملی مربوطه می‌تواند انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه توضیح داد: بر اساس مکاتبه سازمان استاندارد، انواع قیر‌های امولسیونی و قیر‌های محلول، مشمول تعیین ماهیت توسط کارگروه فراورده‌های نفتی است و باید دارای اسناد منشاء مجاز در سامانه ثامن باشند، و سایر قیر‌های دیگر که خارج از موارد اعلامی است (مانند مخلوط قیر طبیعی و وکیوم باتوم) می‌بایست به همراه فرمولاسیون و آنالیز محصول از کارگروه فراورده‌های نفتی استعلام شود.

رفع ممنوعیت صادرات آب ژاول

لطیفی گفت: بر اساس نامه روز گذشته مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت به گمرک، با توجه به بند ۳، هفتمین جلسه کمیته لجستیک مقابله با کرونا، صادرات آب ژاول تحت ردیف تعرفه ۲۸۲۸۹۰۹۰ و ۲۸۲۸۹۰۱۰ با رعایت سایر مقررات و ضوابط مربوطه بلامانع است.

/باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان