Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:52:43 GMT

مسجد یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۸۸۸

مسجد یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود

حجت الاسلام امیدی گفت: مسجد پایگاه اول انقلاب بوده و هست و یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 13 بهمن) در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس که به میزبانی این ستاد برگزار شد، گفت: مسجد پایگاه اول انقلاب بوده و هست و یک سنگر همیشگی برای انقلاب محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه از سابق در محیط مسجد افراد حاضر در این مکان مقدس، شاهد تعامل جدی بین کانون و پایگاه بودند، مگر عده کمی که ارتباط با ما یا بسیج دارند، تاکید کرد: امروز تفاهم نامه رسمی تری امضا می شود.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه برای اینست که یک تعامل بین پایگاه و بسیج شکل گیرد، اظهار کرد: فاصله بین پایگاه و کانون های مساجد وجود ندارد و بر اساس فرمایش رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) که پیرامون ارتباط پایگاه و کانون ها فرمودند، حرکت ها برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که اعتقاد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اینست که خود را خادم فعالیت های مساجد می دانند، تاکید کرد: کمتر اداره ای افتخار این را دارد که پیرامون مسجد فعالیت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطالب اگر اختلاف بین کانون و پایگاه وجود داشته باشد، ستاد هماهنگی نظر بسیج را لحاظ می کند چرا که سپاه و بسیج رکن اصلی انقلاب است، افزود: از آن سوی دیگر، بسیج هم همواره به کانون های مساجد، لطف و محبت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 1400 کانون در مساجد کل استان فارس وجود دارد و در گوشه گوشه استان این فعالیت وجود دارد، اظهار کرد: برای ارتقا سطح فرهنگی هر محله با یک دست واحد به همراه بسیج فعالیت خواهیم کرد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه در این ایام باعث همکاری دوچندان بسیج و کانون شود، افزود: تا بتوانیم به مسجد تراز انقلاب برسیم که مد نظر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بهره مند شویم.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر فارس ستاد دهه فجر فارس سپاه فجر فارس کانون های مساجد فارس شیراز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدم عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان گیلانی طرح ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد استان گیلان در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه روح و جانمان را از حرف‌های خوب اشباع کرده و روح خود را ارتقا دهیم، باید در مسجد حضور یابیم و به مسجد رفت و آمد کنیم.

وی فعالیت در مسجد را تداوم راه شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در راه خدا و دفاع از میهن، جانشان را نثار کردند و اکنون شما بچه‌های مسجد با فعالیت در این مکان مقدس در راه رضای خدا و تداوم را شهیدان فعالیت می‌کنید.

مقدم با بیان اینکه کار باید در راه رضای خدا باشد تا ماندگار شود، ادامه داد: باید فعالیت‌های جهاد گونه خود را در هر مکانی که بستر لازم برای ارائه آن وجود دارد، چه مسجد محله خودمان و چه محله‌های دیگر حتی هزار کیلومتر دورتر انجام دهیم مانند همان رزمنده خرمشهری که با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد و روز ۳۳ مقاومت در خرمشهر به شهادت رسید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان که حائز رتبه‌های برتر در چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شدند، تقدیر شد.

کد خبر 6094644

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم