Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد باقر نوبخت در بازدید از مساکن بازسازی شده مناطق زلزله زده قطور خوی از خانه دار شدن ۲ هزار خانوار زلزله زده خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته می‌شود که نزدیک به ۵۰ هزار واحد تحویل داده شده و بقیه نیز تا پایان دولت تحویل داده می‌شود و تا پایان امسال سه هزار واحد مسکونی محرومین در آذربایجان‌غربی ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی سفر به آذربایجان‌غربی عملیات اجرایی ۳۳ پروژه با یک هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد که تلاش می‌شود تا پایان دولت این طرح‌ها به پایان برسند.

معاون رییس جمهور در این سفر هزینه تامین یک هزار راس دام سبک را به روستائیان مناطق زلزله زده قطور وعده داد. 

یک هزار و پانصد واحد خسارت دیده در مرحله دیوارکشی و پوشش سقف

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم، اظهار داشت: واحدهای افتتاح شده هر کدام به طور میانگین در ۶۰ مترمربع احداث شده‌اند که با پرداخت ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض در ۲۶ روستای بخش و شهر قطور به بهره برداری رسید.

محمود بدلی ادامه داد: از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی که عملیات بازسازی آنها آغاز شده است، ۲ هزار واحد به طور کامل به اتمام رسیده و بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: همچنین از مجموع واحدهای در حال بازسازی برای سه هزار و ۲۹۵ واحد فوندانسیون ریزی، سه هزار و ۴۲ واحد اسکلت بندی و ۲ هزار و ۸۰۰ واحد دیوار ساخته شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: عملیات بازسازی یک هزار و ۵۰۰ واحد خسارت دیده دیگر نیز در مرحله دیوارکشی و پوشش سقف قرار دارد.

وی مجموع اعتبارات و تسهیلات بازسازی مصوب مناطق زلزله زده قطور را در هیات دولت بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات در بخش‌های احداث و تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری، تامین لوازم معیشتی خانگی و سرمایه‌ای و  احداث جایگاه دامی در اختیار متقاضیان خسارت دیده قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان و شهری ۵٠ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۱۰ میلیون تومان در روستا و ١٢ میلیون تومان در شهر بلاعوض پراخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله آذربایجان غربی امید واحد مسکونی مناطق زلزله زده قطور آذربایجان غربی میلیون تومان واحد مسکونی هزار واحد یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر

یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آن‌ها دستگیر شد.

به گزارش عصرایران به نقل از اسپوتنیک؛ افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که ۱۱۱۸ عتیقه را به منظور تجارت آن‌ها نگهداری می‌کرد، و از برجسته‌ترین اقلام ضبط شده: یک مدل تابوت با یک مومیایی در داخل آن، دو تابوت چوبی حاوی دو مومیایی با نوشته‌ها و کتیبه‌های فرعونی، تابوت با دو قسمت ناتمام ساخته شده از آلاباستر، و دو مجسمه چوبی با حکاکی و طراحی، تعدادی نقاشی روی سنگ و اشکال مختلف هستند.

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه