Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملکی مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: گردشگران خارجی با چاپ بروشوری با زندگی سرداران شهید یزد آشنا می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، احسان ملکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته یزد شهر میراث جهانی که در حسینیه آقا برگزار شد با بیان اینکه امسال متاسفانه به علت شیوع کرونا موفق به برگزاری راهیان نور حضوری نشدیم، اظهار داشت: با توجه به این مسئله، فعالیت خود را در فضای مجازی برگزار کرده و راهیان نوری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: در راهیان نوری مجازی، راوی در منطقه حضور دارد و به صورت زنده اقدام به بیان مفاهیم دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های صورت گرفته می‌پردازد.

وی به برگزاری برنامه شمیم نور در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان در این برنامه با مفاهیم دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و اتفاقات آن دوران در یزد آشنا می‌شوند.

ملکی به شناسایی محل زندگی بسیاری از شهدا در بافت تاریخی اشاره و اظهار داشت: با شناسایی محل زندگی شهدا که در بافت تاریخی قرار داشت یکسری تورهای شهدا را در نظر گرفتیم که منتظر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با جمعیت محدود و رعایت تمامی پروتکل‌ها آن را برگزار کنیم.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه ما در موزه شهدا اهداف مختلفی را مدنظر داریم، اضافه کرد: آشنایی با ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و انسانی شهدا و انتقال آن به نسل جوان امروز از مهم‌ترین اهدافی است که در موزه شهدا به دنبال آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در کمیته یزد شهر میراث جهانی بحث آشنایی گردشگران خارجی با شهدا را مدنظر قرار دادیم اذعان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آشنایی با سبک زندگی سرداران شهید استان یزد به زبان‌های زنده دنیا ترجمه و در اختیار گردشگران خارجی قرار خواهد گرفت.

ملکی در پایان با اشاره به شناسایی خانه‌های شهدا و خانواده‌هایشان در بافت تاریخی یزد، گفت: پس از شناسایی منزل شهدا کتیبه‌ای در خصوص شهید و اطلاعاتی در موردشان درب منزلشان نصب می‌شود تا گردشگران خارجی تفاوت را احساس کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: گردشگران خارجی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!