Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:13:07 GMT

اجرای ۲۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۳۹۷۳

اجرای ۲۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مرتضی خسروانی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در چهل سال گذشته با رهنمودهای امام راحل (ره) و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی مجاهدان راه خدا انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایجاد شد.

وی مقدمه ورود به گام دوم انقلاب را دولت جوانگرا و انقلابی خواند و افزود: درنظام اسلامی که همه آحاد مردم متحد هستند و دل در گرو دین خدا دارند وظیفه دارند تا تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: تمدن نوین اسلامی محقق نمی‌شود جز اینکه شاکله کلی این نظام اسلامی بعد از به ثمر نشستن این انقلاب ایجاد شود که اتفاق افتاده است اما آنچه که از گام اول و دوم انقلاب انتظار می‌رود تا مردم خود، راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را انتخاب کنند ایجاد دولت جوانگرای اسلامی است که می‌تواند افکار شوم دشمنان انقلاب را منکوب و کید شیاطین زمان را به خودشان برگرداند.

خسروانی، جایگاه مردم و نقش مهم آنان در این برهه زمانی که دشمنان داخلی و خارجی تمام قد در مقابل ولایت و دین خدا ایستادند را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت حضور مردم در چهل سال اول، سبب شد تا انقلاب اسلامی ایجاد شود اما همان اندازه که انقلاب ایجاد شد به همان اندازه مراحل بعد از انقلاب نیز که ایجاد دولت اسلامی و جامعه اسلامی است اهمیت دارد.

او به تشریح برنامه‌های دهه فجر در این ناحیه از سپاه شیراز هم اشاره و بیان کرد: بیش از ۲۵۰ برنامه با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه شرق شیراز توسط بسیجیان سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز اجرا خواهد شد.

خسروانی به رزمایش بزرگ الی بیت المقدس که از ۱۲ بهمن شروع و تا شب ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت اشاره کرد و گفت: بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز که در منطقه شرق شیراز به فعالیت می‌پردازند، کمک مومنانه و بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، رزمایش سلامت، مرمت وساخت منازل ویژه محرومان و شامگاه یاد یاران را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد.

این مقام نظامی سپاه در شیراز، گفت: برگزاری تور شادی در مساجد و محلات و حسینیه‌ها به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و تکریم مادران شهدا در فرهنگسرای طاووسیه، جشن بزرگ انقلاب در بوستان شهروند، ایستگاه مشاوره و خدمات بهداشتی، پویش رسانه‌ای در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا، نذر خون و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و عطر افشانی قبور شهدا از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد.

کد خبر 5136458

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب دهه فجر سپاه فجر فارس دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شهرستان کرج بوشهر شیراز لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل سپاه ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان