Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:23:25 GMT

شناسایی دانش‌آموزان مستعد ورزش کشتی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۰۹۹

شناسایی دانش‌آموزان مستعد ورزش کشتی در مازندران

ایسنا/مازندران در راستای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با فدراسیون کشتی در خصوص جذب،شناسایی و به کارگیری استعداد های ورزشی در رشته پرطرفدار کشتی در میان دانش‌آموزان عسکری محمدیان با سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران دیدار کرد.

در این جلسه ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش،مهندس شهرام جعفری نائب رئیس هیات کشتی استان مازندران و تقی داداشی مسئول انجمن کشتی مازندران و از مربیان تیم کشتی مازندران در جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسکری محمدیان دراین جلسه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگربخواهیم مشکلات و مسائل کشور را حل کنیم  این مهم از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، گفت: وزارت آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است و باید با وزارت ورزش و جوانان جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران در کل کشور و جهان دارای عنوان و سبک است، افزود: باید از طریق تفاهم‌نامه مشترک کارهای عملیاتی استعدادیابی در سطح مدارس را اجرایی کنیم.

به گفته رئیس هیات کشتی استان مازندران، باید زیرساخت های لازم را جهت استعدادیابی و تست پیکرشناسی مهیا کرده تا در آینده با برنامه ریزی دقیق و چشم اندازی بلند و قوی استعدادهایی را شناسایی کنیم که نظیر حسن یزدانی و رحمان عموزاد موجب افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان ایران باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با ابراز خشنودی از پیگیری استعدادیابی ورزشی دانش آموزان از سوی عسکری محمدیان گفت: کشتی ورزش پهلوانی و اخلاق محور است و تلاش می کنیم با مشارکت با هیات کشتی استان، در ترویج منش پهلوانی در میان دانش آموزان مثمرثمر باشیم.
علیرضا سعدی‌پور انعقاد تفاهم نامه مشترک هیات کشتی استان مازندران و آموزش و پرورش استان برای ورزش پرافتخار کشتی ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از ساعات مهم در مدارس آموزش و پرورش ،تربیت بدنی بوده که به هرجهت مولفه سلامتی و تندرستی که در این زیست بوم جدید بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه به زودی تفاهم نامه‌ای جهت رشد متوازن وهدایت دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی منعقد خواهیم کرد، گفت:  براساس برنامه ریزی و هدف گذاری هیات کشتی استان مازندران، آمادگی لازم را درخصوص شناسایی و بکارگیری استعداهای ورزشی برای آینده کشتی مازندران و کشور را مهیا خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عسکری محمدیان هیات کشتی استان مازندران کشتی مازندران آموزش و پرورش دانش آموزان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان