Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:01:59 GMT

میلاد فخرالدینی: پرسپولیس نان ثباتش را می ‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۱۰۱

میلاد فخرالدینی گفت: پرسپولیس تیمی باکیفیت و قابل احترامی است، ولی مطمئن باشید این تیم را در تبریز شکست خواهیم داد. ما دنبال جبران هستیم و شک ندارم که در این بازی پیروز خواهیم شد

میلاد فخرالدینی معتقد است تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در خانه امتیازات خوبی جمع کند.

به گزارش طرفداری، میلاد فخرالدینی درباره شکست خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک به تسنیم گفت:

ما در این بازی واقعاً بدشانس بودیم، چون موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در طرف مقابل تیم حریف بدون موقعیت در زمین ما پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر هضم این باخت واقعاً برای ما سخت است. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم این باخت را جبران کنیم. 

فخرالدینی در مورد نتایج ضعیفی که تراکتور در بازی‌های خانگی کسب کرده است گفت:‌

وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید خوب امتیاز بگیرد، به ویژه در بازی‌های خانگی. ما اگر دنبال قهرمانی هستیم نباید در تبریز شکست بخوریم یا مساوی کنیم. البته در بازی با آلومینیوم واقعاً بدشانس بودیم و آنها با خوش‌شانسی سه امتیاز گرفتند.

فخرالدینی راجع به دیدار بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت:

پرسپولیس تیمی باکیفیت و قابل احترامی است، ولی مطمئن باشید این تیم را در تبریز شکست خواهیم داد. ما دنبال جبران هستیم و شک ندارم که در این بازی پیروز خواهیم شد.

مدافع تراکتور در مورد اینکه برخی از پرسپولیس به‌عنوان تیم خاص نام می‌برند گفت:‌

من دوست ندارم به این چیزها ورود کنم، چون هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم. مسئله مهم در پرسپولیس این است که آن ها در این چند سال ثبات داشته‌اند و با کمترین تغییر مواجه شدند، همین موضوع هم باعث شده است تا پرسپولیس به موفقیت برسد. شاید کمک‌هایی هم به این تیم شده باشد، ولی پرسپولیس نان ثباتش را می‌خورد. آنها در این چند سال حتماً تیم خوبی بوده‌اند که به موفقیت رسیده‌اند.

اخبار داغ 

میلیچ تا طلبش را نگیرد به ایران بر نمی گردد! کنعانی زادگان پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند آنتونی مارسیال و درخواست از منچستریونایتد برای تامین امنیت خود و خانواده اش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد فخرالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد