Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، SOC مرکز فرماندهی و عملیات منطقه‌ای پدافند هوایی است که وظیفه فرماندهی و کنترل عملیات پدافند هوایی مشترک ارتش و سپاه در یک منطقه مشخص از کشور را بر عهده دارد.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور در آیین افتتاح مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمالغرب کشور با گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچ گونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

 سرتیپ رحیم زاده، رهبری مدبرانه، مردم و اسلام را سه مولفه مهم و تأثیرگذار در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان خبیث ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب با استفاده از ترور، کودتا و تجزیه طلبی سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند و هم اکنون هم با انواع هجمه ها و تهاجم فرهنگی در صدد وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ابراز امیدواری کرد: با بینش عمیق و هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی تمامی نقشه‌های شوم دشمنان کشورمان نقش بر آب خواهد شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا انقلاب اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا اخبار کنکور انقلاب اسلامی پدافند هوایی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی