Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: فروش بلیت های هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر در مشهد به صورت اینترنتی خواهد بود.

جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در باره برگزاری این دوره از جشنواره در مشهد گفت:هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر همزمان با سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در مشهد با  رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ۱۶ الی ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تفاهم نامه برگزار ی این جشنواره امضا شده و ما شاهد برگزاری بزرگترین رویداد هنری و سینمایی کشور در این ایام در مشهد نیز خواهیم بود و به خاطر رعایت سلامت مردم امسال جشنواره در سینما ها با یک سوم ظرفیت برگزار شود و اگر در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر وضعیت مشهد نارنجی شود حتما اکران فیلم‌ها متوقف می‌شود.

مروارید گفت: جشنواره فیلم فجر جزو جشنواره هایی است که به نشاط اجتماعی توجه ویژه ای دارد و برگزاری این رویداد در فضایی برگزار می شود که اقتصاد هنر و فرهنگ نیاز به حمایت است و هم حفظ سلامت مردم دغدغه همه است و من امیدوارم که برگزاری این رویداد همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری یک سوم به یک فرهنگ سازی عمومی در فضای جمعی بینجامد و این تمرین را داشته باشیم که می توان رویدادهای هنری در فضای اجتماعی داشت و هم رویدادها را بستری برای رعایت پروتکل ها قرار بدهیم و این فرهنگ در سینما رعایت بشود و نمونه ای باشد برای تداوم این فرهنگ برای برگزاری دیگر رویدادهای اجتماعی، فرهنگی و...

وی ادامه داد:طبق توافقی که با مدیران سینما ها صورت گرفته نسبت به رعایت و نظارت پروتکل ها هستند و علاقه مندان به فیلم های جشنواره همراه با ماسک و ضد عفونی و بدون تجمع در این جشنواره حضور پیدا خواند کرد. در این دوره به خاطر اطمینان بیشتر در رعایت  پروتکل ها ی بهداشتی در طول برگزاری جشنواره منهای نظارت مدیران و دست اندرکاران هر سینما نماینده ای از طرف معاونت اداره ارشاد و همچنین بازرسی و حراست این سازمان در سینما ها جهت رصد و نطارت هر چه بیشتر رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع حضور خواهند داشت.

وی افزود: امسال لیست کامل فیلم های جشنواره را در مشهد خواهیم داشت و فیلمها در  دو سیانس ساعت ۱۵ و ۱۸ و این فاصله زمانی در دو سیانس برای آن است که هم مدیران و دست اندرکاران سینما و هم تماشاچیان برای سیانس بعدی بدون تجمع آماده شوند و من از این جا از مردم می خواهم که با حفظ تمامی موارد بهداشتی در این جشنوره حضور پیدا کنند.

مروارید تصریح کرد: فیلمها در سینماهای هویزه، آفریقا، ویلاژ توریست و سیمرغ به نمایش در خواهند  آمد و همانند سال گذشته سینما آفریقا برای حضور اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است. مضامین این دوره از جشنواره اجتماعی، سیاسی، دفاع مقدس، گفتمان انقلاب اسلامی و کمدی و فانتزی است تا بتواند هر گونه سلیقه ای را در این دوره از جشنواره با خود همراه کند.

وی بیان کرد: فروش هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد به صورت اینترنتی و به مبلغ ۳۰ هزار تومان خواهد بود که دوستداران سینما می توانند بلیت فیلم مورد علاقشان را از سه سامانه فروش بلیت از جمله سینما تیکت و مشهد گیشه و ایران بلیت تهیه نمایند. لازم به ذکر است که این دوره از جشنواره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه نخواهیم داشت

مروارید اضافه کرد:همزمان به برگزاری جشنواره فیلم فجر رونمایی از مستند «از عرش تا فرش»   که به همت انجمن سینمای جوانان و با نگاهی به یک موضوع اجتماعی اخلاقی تولید کرده اند خواهیم داشت و همچنین  سومین سیمرغ سینمای خراسان را با هدف حمایت از فیلمسازان جوان برگزار می شود.

وی درخصوص اهداف برگزاری سومین دوره جشن سیمرغ خراسان بیان کرد:شناخت و معرفی استعدادهای سینمایی، معرفی توانمندی های استان به مخاطبان و تثبیت جایگاه فیلم های بلند و کوتاه از اهداف سومین دوره جشن سیمرغ سینمای خراسان است.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جعفر مروارید دوره جشنواره فیلم فجر دوره از جشنواره رعایت پروتکل ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت