Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:24:30 GMT

مشکل برق شهرک صنعتی عباس آباد رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۲۱۲

مشکل برق شهرک صنعتی عباس آباد رفع می‌شود

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، حشمت اله عسگری روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرک صنعتی عباس آباد گفت: با توجه به واگذاری ظرفیت ۳۵۰ مگاواتی به تولید کنندگان شهرک صنعتی و ظرفیت ۱۴۰ مگاواتی موجود شرکت برق منطقه ای با ایجاد پست جدید این ظرفیت را تا تابستان سال آتی تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به قطعی های اخیر برق درسطح استان  گفت: از کارهای مهم صورت گرفته مدیریت قطعی برق در استان تهران بود که با برنامه ریزی صورت گرفته حداقل قطعی برق در ساعات پایانی تولید اتفاق افتاد و به دنبال کمترین آسیب به تولیدکنندگان و صنعتگران بودیم.

معاون اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانمندیهای علمی و فناوری داخلی است گفت: اقتصاد بهره گیری از تمام ظرفیت هایی است که کشور را در برابر جنگ اقتصادی دشمن واکسینه خواهد کرد و این مهم در طی سالهای اخیر و بویژه در سال جاری که  توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده با همت جهادی مدیران مورد توجه قرار گرفته است.

عسگری گفت: از مهمترین پروژه های اجرا شده در سالجاری انتقال آب از سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد بود که باعث تثبیت اشتغال ۳۰ هزار نفر و زمینه ایجاد اشتغال ۷۰ هزار نفر را بوجود آورده است که این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تامین آب صنعت کشور از دغدغه اصلی تولید کنندگان بود که در طول سالجاری با پیشرفت ۸۰درصدی به بهره برداری رسید.

در ادامه جلسه مسایل و مشکلات ۲۴ واحد از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد که عمدتا شامل  استقرار گمرک، تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات، تامین برق، مشکل مالیات و مسایل بانکی بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات به دستگاههای اجرایی ذیربط صادر شد.

برچسب‌ها انرژی برق شهر تهران شهرک صنعتی عباس آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهر تهران شهرک صنعتی انرژی برق شهر تهران شهرک صنعتی عباس آباد اخبار کنکور شهرک صنعتی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه