Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@11:57:45 GMT

سقوط بهمن در کوه‌های آلپ اتریش 2 قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۳۰۲

سقوط بهمن در کوه‌های آلپ اتریش 2 قربانی گرفت

پلیس استان تیرول اتریش اعلام کرد براثر سقوط بهمن در کوهستان سلراین واقع در کوه‌های آلپ تیرول دو اسکی باز ۳۷ و ۳۸ساله جان باختند.

 این دو اسکی باز که از اهالی این منطقه کوهستانی بودند به هنگام اسکی با سقوط بهمن به عرض ۳۰متری و طول ۱۵۰ متری روبرو شده و زیر برف‌ها مدفون شدند.

به گفته پلیس این استان، ماموران نجات پس از ساعت‌ها جستجو سرانجام موفق شدند یکشنبه شب اجساد این دو جوان را از زیر برف خارج سازند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جستجوی این دو اسکی باز ۳۰ تن از ماموران نجات، نیرو‌های داوطلب و بالگرد حامل پزشک حضور داشتند که پس از ساعت‌ها جستجو توانستند تنها اجساد این دو را از زیر برف خارج کنند.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • لاشخورهای مست را ببینید
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه