Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:48:46 GMT

پرونده انصراف تیم ووشو پاس به کمیته انضباطی می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۳۳۰

پرونده انصراف تیم ووشو پاس به کمیته انضباطی می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر صدیقی گفت: سطح اجرایی و فنی مسابقات لیگ برتر ووشو به نظر نقطه عطفی در نحوه برگزاری بازی‌ها ایجاد کرد. امیدوارم این مسیر را ادامه بدهیم. امروز مسابقات آقایان به پایان رسید و هفته بعد مسابقات بانوان برگزار می‌شود. سپس رقابت‌های تالوی قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

وی افزود: لیگ ووشو شرایط هیجان انگیزی را ایجاد کرده بود و دور بودن از ووشو به حساسیت‌ها افزوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط نزدیک به هم بود و رقابت سالم و عادلانه در پیش گرفته شد.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به موفقیت دانشگاه آزاد در بخش تالو و در دیدار فینال گفت: پاسی‌ها به نمره‌های بخش تالو اعتراض داشت. در بخش تالو بیش از ۱۵ داور و هیات ژوری حضور دارند که فیلم‌ها را بازبینی کردند. آنها اعتراض‌ها را وارد ندانستند. برد و باخت بخشی از بازی است. نباید انتظار داشت شرایط همیشه به نفع ما باشد.

صدیقی تصریح کرد: پاس نتوانست این ماجرا را مدیریت کند در حالی که فرصت خوبی در اختیار داشت. آنها می‌توانستند عقب افتادگی خود را در ۹ بخش ساندا جبران کنند اما در این بخش حضور پیدا نکردند و نتیجه به نفع دانشگاه اعلام شد.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر برای برخورد با تیم پاس گفت: گزارش این اتفاقات حتماً باید به کمیته انضباطی ارسال شود. یکسری صحبت‌های اعتراضی صورت گرفته که حالت خوبی نداشته است. داوران ما به این موضوع هم اعتراض داشتند. درباره جایگاه تیم پاس هم فدراسیون تصمیم گیری می‌کند. در حال حاضر فعلاً همان رتبه‌ها باقی خواهد ماند. (پاس نایب قهرمان است)

صدیقی خاطرنشان کرد: دیدار فینال پخش زنده تلویزیونی هم داشت و حامیان مالی انتظار داشتند این اتفاق رخ بدهد که خسارت مالی زیادی وارد شد. نیاز است بررسی دقیق‌تر و جزئی‌تری صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون ووشو درباره بحث جانبداری داوران از تیم دانشگاه آزاد، گفت: در بخش تالو حتی گاهی داوران نمی‌دانند کدام ورزشکار برای کدام تیم بازی می‌کند. نمی‌توان گفت داوران جانبداری می‌کنند. ورزشکاران پاس روزهای گذشته هم نتایج خوبی گرفته بودند. اینکه بحث را به سمت داوری ببریم درست نیست. در فدراسیون تلاش کردیم در عادلانه ترین حالت ممکن شرایط خوبی برای ووشو رقم بزنیم.

یکی از خبرنگاران درباره حضور یکی از سرداران نیروی انتظامی در هیات رئیسه فدراسیون ووشو و تاثیر حضورش بر این پرونده سئوال کرد. صدیقی گفت: سردار نیروی انتظامی جزو هیات رئیسه فدراسیون نیست. اگر هم بود تاثیری در روند فدراسیون ووشو ندارد. وظیفه فدراسیون رعایت عدالت است. این مباحث مطرح نبوده است.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص جریمه مالی تیم پاس به دلیل انصراف تصریح کرد: این موضوعی است که باید با دقت بیشتری در کمیته انضباطی بررسی شود. ان شاءالله با جمعبندی نهایی در اولین فرصت جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود.

صدیقی در پایان درباره لیگ برتر ووشو بانوان هم گفت: مسابقات بانوان در پایان این هفته در محل آکادمی ملی ووشوو با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، سپاهان، هیات ووشو تهران و هیات البرز برگزار می‌شود.

کد خبر 5136446

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو لیگ برتر ووشو فدراسیون ووشو امیر صدیقی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهرداد میناوند ووشو فدراسیون ووشو باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر ووشو لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شهاب زاهدی تیم فوتبال ماشین سازی رئیس فدراسیون ووشو کمیته انضباطی بخش تالو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف