Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@08:26:38 GMT

بازیکنان ما روحیه مبارزه‌طلبی بالایی دارند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۶۹۶

بازیکنان ما روحیه مبارزه‌طلبی بالایی دارند

حمیدرضا عبداللهی مربی آلومینیوم اراک گفت که بازیکنان این تیم باید کیفیت خود را در سطح بالا نگه دارند و به فوتبال ایران نشان دهند که آلومینیوم یک پدیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا عبداللهی درباره برتری یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت:

تراکتور یکی از پُرقدرت‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و بازیکنان این تیم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسند و با برنامه‌ریزی خوب در ادامه فصل می‌توانند موفق شوند. بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای در تراکتور بازی می‌کنند و در آنالیزهای خود تلاش کردیم ضمن بستن راه‌های نفوذ حریف، از نقاط ضعف این تیم هم استفاده کنیم.

حمیدرضا عبداللهی با اشاره به عملکرد تدافعی شاگردان خطیبی در نیمه دوم تصریح کرد:

خدا را شکر از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم و سپس با دنبال کردن سیستم دفاع و ضدحمله، منتظر فرصت گلزنی بودیم. موقعیت‌هایی هم نصیب ما شد که وارد دروازه تراکتور نشد. شدت باد در هر دو نیمه بالا بود و اگر بادی نمی‌وزید، کیفیت مسابقه بهتر از این هم می‌شد.

حمیدرضا عبداللهی  مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه اعضای این تیم از ابتدا به خودشان باور داشتند، اظهار داشت:

تیمی که به خودش ایمان داشته باشد، روند بهتری خواهد داشت. بچه‌ها این مسئله را درک کردند و مقابل پرسپولیس و تراکتور روحیه بالایی داشتند. فلسفه تهاجمی در وجود آنها بود و این نکته از همه چیز مهمتر است. جسارت و روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان آلومینیوم بالاست و امیدوارم این روند را در هفته‌های آینده حفظ کنیم. بچه‌ها باید سطح خود را در همین نقطه نگه دارند تا فوتبال ایران بداند آلومینیوم یک پدیده است. تیم علاوه بر کسب نتایج خوب، بازی‌های هجومی و نترسی ارائه کرده و در فوتبال تهاجمی از بسیاری از تیم‌ها بهتر بوده است.

حمیدرضا عبداللهی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم‌سازان می‌توانند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شوند یا خیر، خاطرنشان کرد:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و با تمام وجود مقابل سایپا بازی کنیم. ممکن است برخی اوقات مانند دیدار با ذوب‌آهن و شهر خودرو به خواسته کامل خود نرسیم، اما مهم این است که تمام فکر و ذکر بازیکنان و مربیان بر این است که حداکثر امتیازات را در هر بازی بگیریم. آلومینیوم تیمی نوپاست و به‌تازگی به لیگ برتر آمده است. تلاش، حرف اصلی را در فوتبال می‌زند و باید تلاش کنیم تا اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد.

حمیدرضا عبداللهی درباره فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در فصل نقل‌وانتقالات بیان کرد:

قطعاً نقل‌وانتقالات خواهیم داشت و خطیبی به دنبال ترمیم تیم است. هر تیم کاستی‌هایی دارد و ما هم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم. اسکلت‌بندی تیم ما مشکل ندارد و بازیکنان آلومینیوم باانگیزه و باهوش هستند، اما اگر نیاز به خرید بازیکن جدید داشته باشیم، چنین کاری خواهیم کرد. هنوز در مورد جدایی بازیکنی تصمیم نگرفته‌ایم و پس از پایان نیم‌فصل اول به این موضوع فکر می‌کنیم.

مربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا سایر باشگاه‌ها با بازیکنان این تیم مذاکره کرده‌اند یا خیر گفت:

ما هم شنیدیم با بازیکنان برخی تیم‌ها صحبت کرده‌اند، اما بازیکنان ما با آلومینیوم قرارداد دارند و چون باشگاه به تعهدات خود پایبند است، آنها نمی‌توانند تیم را ترک کنند. به نظرم تنها بازیکنانی که خطیبی خواستار جدایی آنها باشد می‌توانند آلومینیوم را ترک کنند. باشگاه به تمامی تعهدات خود عمل کرده و پشت خطیبی است. مدیران آلومینیوم، تمام برنامه‌های سرمربی را انجام می‌دهند و باشگاه به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود.

عبداللهی درباره مصدومان تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد:

محسن ربیع‌خواه تا نوروز به ما اضافه می‌شود و سایر بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مربی آلومینیوم آلومینیوم اراک حمیدرضا عبداللهی مربی آلومینیوم حمیدرضا عبداللهی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد