Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:54:49 GMT

توسعه شبکه فشار ضعیف برق در سربیشه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۴۷۸۷

توسعه شبکه فشار ضعیف برق در سربیشه

محمدی فرماندار سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: شبکه فشار ضعیف برق سربیشه جهت تأمین  برق شهری  برای متقاضیان این شهرستان توسعه یافت.

او افزود: این پروژه به نمایندگی از دو پروژه دیگر و به مناسبت دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان در این شهرستان مرزی توسعه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: این پروژه با هدف توزیع برق مطمئن و پایدار و رضایتمندی مشترکان اجرا می‌شود تا مشترکان از برق پایدارتری در منطقه بهره‌مند شوند و با توجه به تنوع جغرافیایی پروژه‌ها تقریبا تمامی جمعیت شهرستان سربیشه از پروژه ها‌ی دهه فجر بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید

پروژه مانور شبکه برق زیرکوه به زودی افتتاح می شود

فرماندار سربیشه ادامه داد: ساختمان آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان  افتتاح شده است.

او عنوان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن، نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال امام راحل، غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیدار مسئولان با امام جمعه سربیشه از دیگر برنامه‌های این شهرستان در نخستین روز دهه فجر بوده است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق شهری افتتاح پروژه توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد