Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاپورتا تمام تلاشش را برای نگه داشتن مسی در بارسلونا انجام می دهد. 

خوان لاپورتا عنوان کرد که لیونل مسی به تنهایی باعث یک سوم از درآمد بارسلونا است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Rac1، خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، پس از افشای درآمد لیونل مسی، به حمایت و پشتیبانی از فوق ستاره آرژانتینی پرداخت و گفت:

اگر حقیقت بارسلونا را می دانیم، باید واضح بگوییم که مسی مجبور است در بارسلونا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای موفقیت پروژه ورزشی باشگاه و تضمین قهرمانی های باشگاه، باید او را نگه داریم تا کار آسان تر شود. 

صحبت با مسی؟ من به او پیام دادم که به شایعات توجه نکند و آن ها را نادیده بگیرد اما جوابی به من نداد. برای پخش شدن این خبر بسیار متاسفم. من به بارسلونا احترام می گذارم و بهتر است این اتفاقات تکرار نشود. 

پخش شدن این خبر؟ به نظرم این خبر از داخل باشگاه فاش شده است. فاش شدن قراردادهای محرمانه می تواند جنایت باشد. امیدوارم این خبر منجر به جدایی مسی نشود. اگر انتخاب شوم، حتما پیگیری می کنم که این خبر را چه کسی پخش کرده است. 

درآمدزایی لیونل مسی؟ درآمدی که تنها از لیونل مسی برای باشگاه حاصل می شود، بسیار بیشتر از حقوق او است. او به تنهایی باعث یک سوم از درآمد باشگاه است و وضعیت اقتصادی فعلی در باشگاه، ارتباطی با او ندارد. لحظات درخشانی را برای ما ایجاد کرده است. بدون لئو خیلی از افتخارات را نمی توانستیم کسب کنیم.

ماندن مسی؟ اتفاقاتی در باشگاه رخ می دهد که به ماندن مسی کمکی نمی کند. او نیاز به یک پیشنهاد رقابتی دارد و این چیزی است که می خواهد اما مطمئنم که می ماند. مسی به فکر پول نیست. این قرارداد ماه ژوئن به پایان می رسد و پول برای او اولویت نیست. او باید قراردادی داشته باشد که در شأن بهترین ورزشکار جهان باشد. اگر به من بگوید که قصد جدایی هم دارد، سعی می کنم که ذهنیتش را عوض کنم. 

نامزدی ریاست باشگاه؟ اتمسفر و فلسفه باشگاه باید تغییر کند. باید قراردادهای اسپانسرشیپ جدید ببندیم و به آن ها اعتماد کنیم. از افرادی که فوتبال را می دانند، مشاوره بگیریم و با روسای فدراسیون، یوفا و فیفا در تماس باشیم. می خواهم خیال همه را راحت کنم؛ ما همچین وضعیتی در سال 2003 داشتیم و وضعیت را تغییر دادم و حالا کار مشابه ای می خواهم انجام دهم. 

اخبار داغ 

میلیچ تا طلبش را نگیرد به ایران بر نمی گردد! کنعانی زادگان پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند آنتونی مارسیال و درخواست از منچستریونایتد برای تامین امنیت خود و خانواده اش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، موحدی گفت: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل، ۹ میلیون و ششصد هزار تومان یعنی ۸۰۰ هزار تومان در ماه بوده است.

واکنش مجری برنامه را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848271 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم مالیات قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران اقتصاد

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود