Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در دومین روز از دهه مبارک فجر از خیابان خبرنگار شهید محسن کرموند در پلدختر رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   پلدختر، در دومین روز ایام الله دهه مبارک فجر، از خیابان خبرنگار شهید پلدختری محسن کرموند در سایت چهار هکتاری این شهر رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر، کرموند مدیرعامل آب و فاضلاب استان (برادر شهید)، رضائیان فرماندار، شرفی نصیری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه، جودکی‌نژاد مسئول خانه مطبوعات پلدختر، خانواده‌‌های معظم شهدا و اصحاب رسانه شهرستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاقیت هنرمندانه با تصویر شهید چمران در عصرجدیدپبکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در لرستان تشییع شدماجرای نامه شکنجه‌گر ساواک به شهید احمد کاظمی

شهید کرموند متولد 1343 در روستای جلگه خلج از توابع پلدختر و دانشجوی دندانپزشکی و همچنین کتابدار و کارمند فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان بوده که به عنوان نیروی «تبلیغاتی و رسانه‌ای» در سپاه ثارالله کرمان در عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته و سرانجام در عملیات فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/646/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام