Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری جمهوری اسلامی در ماههای اخیر و با هدف ارائه تحلیلی درست و واقع بینانه از شرایط کشور در قالب گفت و گوهایی با بیش از ۵۰ نفر از شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و حزبی به بررسی مسائل مختلف کشور با عنایت به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ پرداخته است.

در این گفت و گوها مسائلی مانند تعامل مجلس یازدهم با دولت، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر آن در انتخابات ایران، هجمه‌ها به دولت در شرایط تحریم و کرونا و بایسته‌های عبور از شرایط کشور مطرح و بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب مصاحبه شوندگان عمدتا بر مبنای تجاربی بوده که این افراد در سوابق اجرایی مدیریتی و تقنینی در کشور داشته‌اند و تلاش شده از تجارب این شخصیت‌ها برای مواجهه با شرایط کشور ارائه شود.

در عین حال به فراخور تحولات و اتفاقات روز این مسائل هم با مصاحبه شوندگان در میان گذاشته شده است.‌ آغاز به کار مجلس یازدهم و مصوباتی که در ماه‌های اخیر داشته، جنگ دیپلماتیک با ‌آمریکای ترامپ در نهادها و سازمانهای بین المللی، تغییر دولت در آمریکا هم به بحث گذاشته شده است.

طبعا با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، این گفت و گوها با نگاهی به ‌آینده معطوف به تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فراهم کردن یک انتخاب آگاهانه خواهد بود.

در این راستا تمرکز بر موضوعاتی مانند برنامه‌های نامزدها در قبال مسائل مختلف مانند سیاست خارجی، مسائل اقتصادی و معیشتی، چالش‌های اجتماعی و زیست محیطی از سوی نامزدهای انتخابات و احزاب حامی آنها خواهد بود.

بولتن «مصاحبه ایرنا با فعالان و چهره های سیاسی درباره انتخابات ۱۴۰۰» را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دولت ترامپ ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مجلس یازدهم خبرگزاری جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دولت ترامپ ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!