Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:19:11 GMT

یک تقویم سبک و عالی؛ رئالِ زیدان اوج می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۵۴۳۴

یک تقویم سبک و عالی؛ رئالِ زیدان اوج می گیرد

به نظر می رسد پس از یک ماه تلخ رئال مادرید روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2021 برای رئال مادرید کابوس وار به اتمام رسید. رئال اکثرا در سفر بود و در ورزشگاه خانگی خود به ندرت به میدان رفت. کهکشانی ها که دسامبر خوبی را پشت سر گذاشته بودند، در ژانویه سوپرکاپ و کوپا دل ری را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال در نیمه نهایی سوپرکاپ به بیلبائو باخت و در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری نیز مغلوب آلکویانو شد.

رئال در آخرین بازی خود در ژانویه نیز به لوانته در یک دیدار خانگی باخت تا شانس قهرمانی لالیگا هم تقریبا از دست برود.

 

 

 

 

تقویم رئال اما در ماه فوریه، بهتر و سبک تر است. رئال در کوپا دل ری به میدان نخواهد رفت و در این ماه، بازی رفت برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان را نیز پیش رو دارد.

کار رئال در فوریه از زمین اوئسکا شروع خواهد شد. سپس رئال میزبان ختافه خواهد بود و در ادامه، میزبانی از والنسیا را بر عهده خواهد داشت که یک دیدار انتقامی است.

 

 

 

 

رئال بازهم در لالیگا میزبان خواهد بود و باید به مصاف وایادولید برود. سپس بازی با آتالانتا از راه می رسد و در آخرین بازی ماه فوریه بازهم در خانه به میدان می رود و حریفش نیز سوسیداد خواهد بود. 4 بازی خانگی در لالیگا، یک بازی بیرون خانه در لالیگا و یک بازی بیرون خانه در لیگ قهرمانان؛ فوریه برای رئال سفید و خوش یمن خواهد بود؟

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!